Altimeter Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar 8 minutes ago, ClarkGable said: Closer 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Altimeter skrev (4 minutter siden): Closer Korrekt Altimeter. 1 Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Litt dårlig kvalitet på denne, men vi prøver 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar (endret) Etter Rubicon? Bell 212 helikopter! Endret 7. januar av Neffi 2 Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar 4 minutes ago, Neffi said: Etter Rubicon? Riktig det Neffi Handlingen til filmen foregår i Lofoten, hovedsaklig i Svolvær, mens åpningsscenen fra det første bildet er fra Svenner fyr like utenfor Stavern. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Altimeter skrev (3 minutter siden): Riktig det Neffi Handlingen til filmen foregår i Lofoten, hovedsaklig i Svolvær, mens åpningsscenen fra det første bildet er fra Svenner fyr like utenfor Stavern. Noen av dere får lage ny. Jeg vet ikke hvilke filmer som har snurret her tidligere, for jeg har akkurat begynt å lurke i tråden. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Ikke noe problem å ta filmer som er postet før Neffi. Det er bonusen med å være ny på tråden. Men jeg kan ta en oppgave jeg: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Neffi skrev (2 minutter siden): Sisu? Det stemmer ja. Akkurat satt den på. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar ClarkGable skrev (Akkurat nå): Stekte Grønne Tomater. Stemmer på en prikk! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar (endret) Det er en veldig ålreit film. Noen år siden sist jeg så den. Jeg skal prøve å svare på tråden, men bittelitt trøtt så vi får se hvor lenge jeg er oppe. Ny: Endret 7. januar av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå