ClarkGable Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Krig og fred skrev (1 time siden): Flowers of War? Nei, ikke den KOF. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Er det…..Godzilla som kommer opp av vannet? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Krig og fred skrev (1 minutt siden): Er det…..Godzilla som kommer opp av vannet? Stemmer. Denne filmen er kanskje ikke så godt kjent. Men den er relativt ny. 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Jeg har bare sett Final Wars. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Det er Godzilla Minus One. Ble nok litt vrien da det er mange filmer der. Da er det åpen oppgave. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar (endret) (dere har garantert sett den) Endret 5. januar av Krig og fred Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Måtte tenke litt der! La det protokollføres at jeg ikke fikk med meg de siste fire bildene . 👍😋 Ny. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar (endret) The Swarm? (1978) Endret 5. januar av Krig og fred Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Hmm, denne blir interessant tror jeg. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Nå tok jeg de vanskeligste bildene først. Må nesten bli enklere ganske fort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå