Tabris Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar ClarkGable skrev (49 minutter siden): Rise of the Planet of the Apes blir det. Det gjør det 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Nei det er ikke Tetris, toro. Legger ved et par ekstra bilder: Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Ikke lenge siden jeg så Shivers. Ene plakaten på veggen. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Tabris skrev (1 time siden): Steve Jobs? Nei. Men det skal være bra hint i bildene her. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Krig og fred skrev (33 minutter siden): Blackberry Det stemmer KOF. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ok, da er det en av mine yndlingsfilmer sin tur 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Eneste Steve Jobs filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar (endret) Ny: Endret 4. januar av ClarkGable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå