Krig og fred Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Lawrence of Arabia? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Jepp! Ikke så lett å finne vanskelige bilder av den.. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Ukjent for meg dessverre. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Assault on precinct 13. Jon Carpenter. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Bare kjør på med nye bilder. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Krig og fred skrev (11 minutter siden): Bare kjør på med nye bilder. Den hadde jeg aldri tatt på di bildene. Bra oppgave. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Ikke første gang jeg blir felt av den filmen. Men artig med denne type bilder. Ny: Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 True Romance? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Krig og fred skrev (35 minutter siden): True Romance? Godt øye, men det er ikke den. Samme damen er i baren i True Romance. Hun sier Kung Fu filmer ikke er hennes cup of tea. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Vet ikke om jeg ser rett, men syns det ligner på Sundquisten øverst. Hvilken film i såfall aner jeg ikke. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Delvis skrev (1 time siden): Vet ikke om jeg ser rett, men syns det ligner på Sundquisten øverst. Hvilken film i såfall aner jeg ikke. Ikke den skuespilleren Delvis. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar The crow? Har den på VHS, så har jo sett den noen ganger, men det begynner å bli lenge siden... 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar JohnMerrick skrev (2 timer siden): The crow? Har den på VHS, så har jo sett den noen ganger, men det begynner å bli lenge siden... Det stemmer John . Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Ny. Det var ikke så mange bilder å velge i fra, men det får gå: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Norsk film. De Uskyldige tror jeg norsk tittel er. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Stemmer, det er De Uskyldige. Så den på nrk.no i går kveld ettersom det var siste dagen den var tilgjengelig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå