LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det trehodete monsteret MÅ jo være Monster Zero aka King Ghidora? Snakker vi "Destroy all monsters"? Er det feil så gir jeg opp da det begynner å ligne på gjetting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Ghidorah kommer i mange former, Lars! SÅ du skjønner kanskje at du ikke har svart korrekt denne gangen heller Og et lite hint til: Filmen er ikke så kjempegammel.. Endret 14. september 2005 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 FFS! Godzilla: Final Wars, den gikk på C+ for ikke så veldig lenge siden. Er det feil så finner jeg frem et rep. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Korrekt! Monster X (bilde 1) som dramatisk nok viste seg å være Keizer Ghidorah (bilde 2)! Tror det var meninga at Final wars skulle være den siste Godzillafilmen. Men det har de nok sagt om adskillige tidligere filmer óg Sleng ut ett nytt bilde Lars! Endret 14. september 2005 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ok, for det første så ser jeg ikke bilde 1, for det andre så synes jeg Gamara/Godzilla osv bør være forbudt. =P ny: (ikke en "ekte" capture fra filmen) Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 tremors 4 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Stemmer. Den filmen var skuffende i nøyaktig en time, men så kom mr. Gross og reddet alt. Og avslutningen er rett og slett fantastisk. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Namgeuk-ilgi/Antarctic Journal? Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Namgeuk-ilgi/Antarctic Journal? stemmer Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ettersom det ikke synes å være noen som klarer denne, så får jeg vel avsløre oppgaven: The Night of the Hunter. Noen andre kan legge ut en ny oppgave. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ikke helt mainstream, men burde være lett å kjenne igjen. Fantastisk film btw. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Edit: To late... Endret 15. september 2005 av anth Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Down by Law. Jim Jarmusch er stor! Edit: Så kom det jaggu meg et bilde til: A Clockwork Orange. Nytt bilde: Endret 15. september 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ingen som har sett denne horrible filmen, altså? Dere er heldige. Nukie, heter den - har en solid gjennomsnittskarakter på 1,4 på IMDb. Må si jeg er skuffet, LarsP - trodde du ville ta denne på strak arm. Den som vil får legge ut en ny oppgave. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg har faktisk ikke sett den. Apropos dårlige filmer: Jeg så Von Triers "D-Dagen" for et par dager siden. Det er noe av de verste jeg noensinne har sett. Sært! Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ingen som har sett denne horrible filmen, altså? Dere er heldige. Nukie, heter den - har en solid gjennomsnittskarakter på 1,4 på IMDb. Må si jeg er skuffet, LarsP - trodde du ville ta denne på strak arm. Den som vil får legge ut en ny oppgave. Når du svarer først, og legger inn nytt bilde med 'Edit' i samme post på et senere tidspunkt er det ofte folk ikke registrerer at det er kommet ny oppgave. Uansett syns jeg det er bedre å komme med et bilde eller to til før man gir svaret, det hender at hukommelsen trenger hjelp. Ikke det at jeg hadde sett siste oppgaven din uansett (og neppe klart å gjette meg fram til den heller), men The Night of the Hunter tror jeg jeg ville tatt (la den ut selv i vinter/vår). Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ingen som har sett denne horrible filmen, altså? Dere er heldige. Nukie, heter den - har en solid gjennomsnittskarakter på 1,4 på IMDb. Må si jeg er skuffet, LarsP - trodde du ville ta denne på strak arm. Den som vil får legge ut en ny oppgave. En liten Norsk utfordring, hvilken filmserie er dette fra? (bør ike være vanskelig..) http://home.hardware.no/torhenning/norsk.png (litt for stort til å gidde legge i tråden) Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 olsenbanden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå