ClarkGable Skrevet 7. februar 2023 Del Skrevet 7. februar 2023 (endret) Filmen er fra tidlig 90 tall. Kjører på med A Fistful of Dollars i dag. Så får jeg prøve å finne noe ålreit Western jeg ikke har sett enda. Endret 7. februar 2023 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. februar 2023 Del Skrevet 7. februar 2023 Lithgow er i filmen ja. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. februar 2023 Del Skrevet 7. februar 2023 Raising Kane? Lithgow har splittet personlighet. Han er god som gærning. Sett den en gang i tiden. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. februar 2023 Del Skrevet 7. februar 2023 toro6 skrev (17 minutter siden): Raising Kane? Lithgow har splittet personlighet. Han er god som gærning. Sett den en gang i tiden. Riktig toro. Ikke av De Palma sine beste. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. februar 2023 Del Skrevet 7. februar 2023 Lett gjenkjennelige figurer i denne filmen, ble litt vanskelig å plukke bilder. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 7. februar 2023 Del Skrevet 7. februar 2023 Bilde #2 og #3 gjorde meg rimelig sikker. Spesielt husker jeg han gærningen i svart skjorte godt. Åpen oppgave. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 7. februar 2023 Del Skrevet 7. februar 2023 Ny: Vage bilder fordi det er en veldig kjent film og som jeg poster i dag av en bestemt grunn. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 7. februar 2023 Del Skrevet 7. februar 2023 nightowl skrev (4 minutter siden): HP 4? Riktig! Tenkte å hedre early access date av Hogwarts Legacy med min favoritt HP-film: Harry Potter and the Goblet of Fire. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Allright, da fortsetter vi : Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Slettet-Lk8eL7iw skrev (5 timer siden): Allright, da fortsetter vi : Dette må vel være flotte Aubrey Plaza, men filmene hennes kjenner jeg ikke til Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Han er fra New Girl, og med litt fusk er nok dette Safety Not Guarenteed Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Det er riktig film MrPets Fusk? Hvilken Fusking er det du tenker på da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå