Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 (endret) Last Night (1998) Endret 6. februar 2023 av Slettet-Lk8eL7iw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 100% det er riktig så vi går videre til neste quiz : Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Det er riktig MrPets Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Slettet-Lk8eL7iw skrev (12 minutter siden): Det er riktig MrPets Mener at jeg selv hadde den for noen måneder siden 1 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Opptatt i kveld, da blir det denne 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Lego Filmen kanskje? Syntes jeg ser en kjent kar i cockpiten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 3 hours ago, MrPets said: Mener at jeg selv hadde den for noen måneder siden Det er jo umulig å få med seg alle filmene som blir postet her, så noe gjenbruk blir det Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Slettet-Lk8eL7iw skrev (14 minutter siden): Det er jo umulig å få med seg alle filmene som blir postet her, så noe gjenbruk blir det Ikke ment som kritikk, men man kan jo søke opp filmtittelen man planlegger å poste her på diskusjon.no før man poster. Bruk søkefeltet øverst, og husk gåseøyne rundt hele tittelen. Jeg pleier det, og gud bedre hvor mange ganger jeg har måttet finne på en annen film 😋 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Fungerer selvfølgelig på noen filmer, men jeg testet fks Top Gun å da dukket det opp ørten andre poster fra andre tråder med Top Gun i seg. Så det blir mye tråling av forumet skal det gjøres på den måten. Men joda, godt tips uansett Karva. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Lego Batman Filmen. Det ble riktig. Er vel en ganske lik scene på slutten av The Dark Knight Rises. Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Slettet-Lk8eL7iw skrev (1 time siden): Det er jo umulig å få med seg alle filmene som blir postet her, så noe gjenbruk blir det Det har du rett i, det er vel begrenset hvor mange obskure skrekkfilmer dere klarer å trekke opp fra hatten. 1 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 ClarkGable skrev (23 minutter siden): Lego Batman Filmen. Det ble riktig. Er vel en ganske lik scene på slutten av The Dark Knight Rises. Jada, stemmer selvfølgelig 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 7. februar 2023 Del Skrevet 7. februar 2023 Å, det er jo han fra Footloose og 3rd Rock from the Sun. Husker ikke hva han heter. 1 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 7. februar 2023 Del Skrevet 7. februar 2023 (endret) Er vel John Lithgow. Sist jeg så han, var i Dexter The Accountant. Han ga også stemmen sin til kongen i Shrek 1. Endret 7. februar 2023 av nightowl 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå