KarvaBlad Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Slettet-Lk8eL7iw skrev (8 timer siden): Da tar vi en animasjonsfilm : The Secret of NIMH. De refererte til den i Archive 81. Kul serie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Riktig det ja karva elsket den filmen som liten pjokk. Det var noe annet og magisk med den i forhold til de vanlige disney filmene Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Slettet-Lk8eL7iw skrev (1 time siden): Riktig det ja karva elsket den filmen som liten pjokk. Det var noe annet og magisk med den i forhold til de vanlige disney filmene Ny: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Da er jeg snart ferdig med The Secret of Nimh. Har blitt tatt opp her før men jeg har vært treg. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Skyggen blir dette. Bra spenning i den filmen. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 ClarkGable skrev (24 minutter siden): Skyggen blir dette. Bra spenning i den filmen. Igjen måtte jeg google den norske tittelen, men ja, dette er The Ghost Writer, aka The Ghost. Din tur, CG. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Så den relativt seint, men Polanski er jo veldig bra da. Her er en ny klar: Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Jeg har ikke sett den, men dette må vel være Captain Marvel? Kjenner igjen hu derre. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 KarvaBlad skrev (6 timer siden): Jeg har ikke sett den, men dette må vel være Captain Marvel? Kjenner igjen hu derre. Ja, det er helt riktig Karva. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 ClarkGable skrev (1 time siden): Ja, det er helt riktig Karva. Ny quiz. Så den i går, ganske så bra grøsser. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 4. januar 2023 Del Skrevet 4. januar 2023 Å, den så jeg i oktober da jeg var på min Mike Flanagan-spree. Ouija: Origin of Evil. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 4. januar 2023 Del Skrevet 4. januar 2023 Tabris skrev (1 time siden): Å, den så jeg i oktober da jeg var på min Mike Flanagan-spree. Ouija: Origin of Evil. Riktig! Din tur, Tabris. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 4. januar 2023 Del Skrevet 4. januar 2023 Tabris skrev (18 minutter siden): Vi skifter sjanger: Kung Fu Hustle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå