Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Oi denne tror jeg jeg har sett en eller annen gang men har ikke pipling hva den heter. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Siste bildet er Angelina Jolie så etter litt googling fant jeg ut at det var Sky Captain and the World of Tomorrow. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Tabris skrev (5 timer siden): Siste bildet er Angelina Jolie så etter litt googling fant jeg ut at det var Sky Captain and the World of Tomorrow. Riktig film Tabris. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Vi prøver oss på denne: Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Vi prøver noen til før vi trør til med mer kjente skuespillere: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) Nummer to kjenner jeg godt fra Buffalo'66, Ben Gazzara. Jeg gjetter Road House.Den har jeg sett i tillegg, selv om det er en stund siden. Endret 9. november 2022 av ClarkGable Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 ClarkGable skrev (27 minutter siden): Nummer to kjenner jeg godt fra Buffalo'66, Ben Gazzara. Jeg gjetter Road House.Den haqt jeg sett i tillegg, selv om det er en stund siden. Riktig gjettet! 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 KarvaBlad skrev (47 minutter siden): Casper (1995) Yes. Correct Karva. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 ClarkGable skrev (3 minutter siden): Yes. Correct Karva. Ny: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) Smile Så denne på kino for litt siden. Gøy film! Men herregud så mye jump scare det er i denne filmen.. Er jo nesten hver minutt følte jeg.. Så den på DBOX.. Kan ikke anbefale dette. Er rett og slett bare irriterende. Endret 9. november 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Ny quiz: Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Omnia vincit amor skrev (29 minutter siden): Smile Så denne på kino for litt siden. Gøy film! Men herregud så mye jump scare det er i denne filmen.. Er jo nesten hver minutt følte jeg.. Så den på DBOX.. Kan ikke anbefale dette. Er rett og slett bare irriterende. Riktig film! De to første aktene var skikkelig skumle og ekle, virkelig bra grøsser. Så går filmen seg (nesten) helt bort i tredje akt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 KarvaBlad skrev (6 minutter siden): Riktig film! De to første aktene var skikkelig skumle og ekle, virkelig bra grøsser. Så går filmen seg (nesten) helt bort i tredje akt. Ganske enig med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå