ClarkGable Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Layer Cake. Ja, jeg har til gode å få en god gjennomgang av den filmen. Jeg vet det er mange som setter den høyt. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Er jo egentlig glad i Britisk gangster filmer. Har en ny klar: Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 ClarkGable skrev (17 minutter siden): Layer Cake. Stemmer det, den er vel verdt en titt! 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 De uskyldige. Koselig film 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 ChopperRead skrev (24 minutter siden): De uskyldige. Koselig film Rett film Chopper. Jeg har ikke sett den enda. Men lest en del positivt. Blir vel leie på Youtube. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 ClarkGable skrev (14 minutter siden): Rett film Chopper. Jeg har ikke sett den enda. Men lest en del positivt. Blir vel leie på Youtube. Ja den er bra. Ny, en jeg så for noen timer siden: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Barbarian. Justin Long i bildet. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 ClarkGable skrev (14 minutter siden): Barbarian. Justin Long i bildet. Yes. Nettopp kommet ut visstnok. Bra film som taper seg i siste segment. 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Har lest om den, men henger litt etter på nye filmer. Pleier å ta et skippertak i ny og ned. Ny klar. Åpner vanskelig, da det er senkveld: Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 The Equalizer! Slava i bilde nr 2. Husker han godt fra Justified som Johnny Crowder. Denzel sitter med kaffekoppen i siste bildet, så den for 2 dager siden så sikkert derfor jeg tok den med en gang. Nå er det natt, åpen oppgave om noen kommer på her før jeg gjør det i morgen en eller annen gang. 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 ChopperRead skrev (16 minutter siden): The Equalizer! Slava i bilde nr 2. Husker han godt fra Justified som Johnny Crowder. Denzel sitter med kaffekoppen i siste bildet, så den for 2 dager siden så sikkert derfor jeg tok den med en gang. Nå er det natt, åpen oppgave om noen kommer på her før jeg gjør det i morgen en eller annen gang. Det er så klart riktig. Fuqua har noen kule filmer bokført. Da er det åpent bord. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg både bumper og legger til i fleng på WL hver gang jeg sjekker innom denne tråden. Forumets beste tråd for filmtips 3 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Da prøver vi oss på denne: Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) Delvis skrev (5 timer siden): Jeg både bumper og legger til i fleng på WL hver gang jeg sjekker innom denne tråden. Forumets beste tråd for filmtips OT, men siden jeg kun deltar i denne tråden på Diskusjon - hvordan er aktiviteten på de andre filmtrådene? Vi hadde et bra miljø på VGD før det ble likvidert, savner mange av debattantene derfra. De finnes jo i frie diskusjoner rundt om, men ble litt spredt. Endret 7. november 2022 av MrPets Skriveleif 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 MrPets skrev (2 timer siden): OT, men siden jeg kun deltar i denne tråden på Diskusjon - hvordan er aktiviteten på de andre filmtrådene? Vi hadde et bra miljø på VGD før det ble likvidert, savner mange av debattantene derfra. De finnes jo i frie diskusjoner rundt om, men ble litt spredt. Den er bra i trådene filmprat: https://www.diskusjon.no/topic/653697-filmprat-v20-generell-diskusjon-omrundt-film/ og Mini-anmeldelse: https://www.diskusjon.no/topic/270800-mini-anmeldelse-av-den-siste-filmen-du-så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Tabris skrev (1 time siden): Litt flere bilder: Ouija? Er har ikke mulighet til å ta en ny så oppgaven er åpen 😁 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Omnia vincit amor skrev (17 minutter siden): Ouija? Er har ikke mulighet til å ta en ny så oppgaven er åpen 😁 Kan gi deg riktig på den, men er egentlig prequelen til Oujia. Som heter Ouija: Origin of Evil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå