ClarkGable Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Flere bilder på forrige side. Endret 4. november 2022 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. november 2022 Del Skrevet 5. november 2022 KarvaBlad skrev (4 timer siden): Suspriria Riktig film Karva. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 5. november 2022 Del Skrevet 5. november 2022 ClarkGable skrev (3 timer siden): Riktig film Karva. Ny: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Det så ut som en spennende film! Ble nysgjerrig så søkte på bildet. Den ble lagt til på watchlisten min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Vanskelig denne Karva Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Slettet-Lk8eL7iw skrev (5 minutter siden): Vanskelig denne Karva Litt rart, egentlig. Store skuespillere i den. Men jeg har holdt litt tilbake med bilder av dem, da. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Prøver meg på The Prestige? 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Tabris skrev (1 minutt siden): Prøver meg på The Prestige? Nei, men samme tidsepoke. Og sted, faktisk. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 MrPets skrev (15 minutter siden): From Hell Der satt'n. Måtte se den igjen i går, etter mange år. Ikke helt innertier, faktisk litt småkjedelig. Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 KarvaBlad skrev (7 minutter siden): Der satt'n. Måtte se den igjen i går, etter mange år. Ikke helt innertier, faktisk litt småkjedelig. Den imponerte ikke meg heller. Kommer ny i løpet av kvelden. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Noe veldig kjent med bildet nummer to. Nærmeste jeg kommer er Revolver eller RocknRolla. Men lenge siden jeg har sett de filmene. Kanskje også Sexy Beast. Gomorra blir feil land. Endret 7. november 2022 av ClarkGable Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 ClarkGable skrev (Akkurat nå): Noe veldig kjent med bildet nummer to. Nærmeste jeg kommer er Revolver eller RocknRolla. Men lenge siden jeg har sett de filmene. Du er i riktig område, vil jeg si. Britisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå