KarvaBlad Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Hmm. Syns det er noe kjent, men klarer ikke å plassere det. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Bildet nummer tre: Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Ser ut som de er på tur til Europa. Husker ikke helt navnet på filmen.. Rett og slett bare "Europa"? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 toro6 skrev (8 minutter siden): Ser ut som de er på tur til Europa. Husker ikke helt navnet på filmen.. Rett og slett bare "Europa"? Europa Report. Det stemmer toro. Du tikker inn med rett svar her. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Hjalp med litt kunnskap om astronomi. Filmen har blitt glemt bort. På tide med et gjensyn, kanskje. Ny. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Burde tatt den på første bildet. Ny: 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Halloween? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Halloween? Korrekt. Par dager sent ute. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) ClarkGable skrev (1 minutt siden): Korrekt. Par dager sent ute. Hehe! Var noe kjent altså 😁 Skal ta å finne en ny med det samme. Tar litt mer tid da jeg gjør dette på mobilen nå. Endret 4. november 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Her kommer en ny. Mulig denne blir enkelt, muligens ikke. Er ihvertfall en knall film jeg ikke orker å se ofte. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Leto? Requiem for a Dream. Det var en lang periode jeg var ganske opphengt i denne. Endret 4. november 2022 av ClarkGable Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) ClarkGable skrev (5 minutter siden): Leto? Requiem for a Dream. Det var en lang periode jeg var ganske opphengt i denne. Stemmer 😁 Forstår godt at du ble opphengt i den. Det er en fantastisk god film. Men den klarer å dra meg langt ned så jeg ser ikke for mye. Veldig deprimerende film. Sitter å lurer på om jeg har postet en quiz med akkuratt det bildet tidligere 😅 tror det var noen som tok den mega kjapt som denne gangen. Endret 4. november 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Aronofsky har endt opp med en brukbar liste filmer. Liker veldig mange av de godt. Det kommer en ny på tampen av året. Ny: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) ClarkGable skrev (8 minutter siden): Aronofsky har endt opp med en brukbar liste filmer. Liker veldig mange av de godt. Det kommer en ny på tampen av året. Tror ikke jeg har sett de andre filmene hans. Ah. The Whale har jeg hørt om. Black Swan har jeg nok sett. Endret 4. november 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå