Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Pretty In Pink (1986) Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Slettet-Lk8eL7iw skrev (2 timer siden): Pretty In Pink (1986) Riktig film Sidekick. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Syns jeg skimter Gabriel Byrne nederst til høyre i første bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 2 hours ago, KarvaBlad said: Syns jeg skimter Gabriel Byrne nederst til høyre i første bilde. Du er på rett spor Karva Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Slettet-Lk8eL7iw skrev (3 timer siden): Du er på rett spor Karva Kan det rett og slett være Hereditary? Den har vært her to ganger før, men det er jo ikke lett å finne unike filmer til denne lange tråden lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 20 minutes ago, KarvaBlad said: Kan det rett og slett være Hereditary? Den har vært her to ganger før, men det er jo ikke lett å finne unike filmer til denne lange tråden lenger. Stemmer det det Karva. Jeg har ikke vært med i denne tråden lenger en september. Det er vel ikke til å unngå at noen filmer dukker opp flere ganger. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Hva kan dette være. Hun til høyre ligner på Michelle Monaghan. Har vi en skuespiller fra Skulk med Stil i bildet? Endret 27. oktober 2022 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Ghost Town? Da løste det seg tror jeg. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 ClarkGable skrev (7 timer siden): Ghost Town? Da løste det seg tror jeg. Riktig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 (endret) 7 hours ago, ClarkGable said: Tar en ny: Suicide Kings? Ser det er Brad Garrett i stolen til venstre der hvertfall. Nei er kansje ikke den Edit: Er det Dennis Leary i det siste bildet der? Da må det være Suicide Kings Endret 28. oktober 2022 av Slettet-Lk8eL7iw Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 Slettet-Lk8eL7iw skrev (4 timer siden): Suicide Kings? Ser det er Brad Garrett i stolen til venstre der hvertfall. Nei er kansje ikke den Edit: Er det Dennis Leary i det siste bildet der? Da må det være Suicide Kings Suicide Kings er riktig, Sidekick. Brad Garrett er del av en morsom kriminell duo i denne filmen. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 Mongoland. Den var en tidlig favoritt. Christopher Walken, Hjortejegeren ikkje sant.. Eg kan jo ikkje ha en jobb hvor eg må bruke gummihansker. Eg e jo en gitarist. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 28. oktober 2022 Del Skrevet 28. oktober 2022 27 minutes ago, ClarkGable said: Mongoland. Den var en tidlig favoritt. Christopher Walken, Hjortejegeren ikkje sant.. Eg kan jo ikkje ha en jobb hvor eg må bruke gummihansker. Eg e jo en gitarist. Hehe, det stemmer Clark Begynner å bli noen år siden sist jeg så den nå. Ser den ligger på SF Anytime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå