KarvaBlad Skrevet 10. juli 2022 Del Skrevet 10. juli 2022 toro6 skrev (2 timer siden): The Ritual? Korrekt! Din tur, toro6. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 10. juli 2022 Del Skrevet 10. juli 2022 Omnia vincit amor skrev (2 timer siden): Gjør det jo litt enkelt for deg.. Jeg pleier som regel kun å google om jeg faktisk har sett filmen, kanskje litt juks det og.. Best om vi prøver å gjette hva filmen heter framfor å google for å være helt ærlig. Er jo ikke noe poeng om du kan bare google deg til svaret da.. Fair enough. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 10. juli 2022 Del Skrevet 10. juli 2022 Det er fullstendig korrekt. 2 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 10. juli 2022 Del Skrevet 10. juli 2022 toro6 skrev (14 minutter siden): Det er fullstendig korrekt. Den siste med Jackie Chan? Den så jeg faktisk for ikke lenge siden. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 Deschain skrev (54 minutter siden): Money Monster! Korrekt Deschain. Din tur. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 Har ikke peiling på hvilken film dette er, men det er ikke The Lighthouse. Og basert på bildene vil jeg anta at denne er fra 50-tallet. 2 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 (endret) Flere hint: Her har vi bikka over på 60-tallet (såvidt) Endret 11. juli 2022 av Deschain Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 (endret) Akkurat inne at etter mislykket fiske. Hun damen her spiller i den Italienske filmen L'eclisse. Den er ganske ålreit. Det er en del av en triologi. Natten er den andre jeg har sett. Der er de ganske mye av filmen på en fest i et stort hus. Filmen i oppgaven er da Kjærlighetseventyr. Den fikk jeg aldri sett. I begge filmene jeg har sett er det ganske mye fokus på ganske unikt interiør fra denne epoken i Italia. Endret 12. juli 2022 av ClarkGable 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå