ClarkGable Skrevet 9. juli 2022 Del Skrevet 9. juli 2022 Knall. Oldman har for det meste hvit dress i Leon. Men det er noen toalett scener i den å, på politistasjonen bl.a. Ny oppgave: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. juli 2022 Del Skrevet 9. juli 2022 toro6 skrev (38 minutter siden): Atomic Blonde? Det stemmer toro. Enda ikke fått sett den, men skal vel være en ålreit thriller. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. juli 2022 Del Skrevet 9. juli 2022 Kul nok den. Spesielt en fin actionscene i en trappeoppgang. Ny. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. juli 2022 Del Skrevet 9. juli 2022 Lurer på om jeg har brukt dette bildet før.. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. juli 2022 Del Skrevet 9. juli 2022 Battleship. Det hender jeg tenker på scenen hvor skipet bråbremser på langs. Eller noe i den duren. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. juli 2022 Del Skrevet 9. juli 2022 Like før de fyrer av kanonene. Helt grei tidtrøyte, egentlig. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. juli 2022 Del Skrevet 10. juli 2022 Don't Breathe. Ganske god film men den er seriøst motbydelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. juli 2022 Del Skrevet 10. juli 2022 (endret) KarvaBlad skrev (6 timer siden): Bobby (2006) Stemmer! Kom på den her om dagen. Så den som ungdom. Sjukt hvordan den familien døde ut grunnet atentat og "ulykker"... Endret 10. juli 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 10. juli 2022 Del Skrevet 10. juli 2022 Omnia vincit amor skrev (49 minutter siden): Stemmer! Kom på den her om dagen. Så den som ungdom. Sjukt hvordan den familien døde ut grunnet atentat og "ulykker"... Jeg har ikke sett den, men jeg kjente igjen flere av skuespillerne. Google gjorde resten. Det er vel lov? 😁 Ny: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. juli 2022 Del Skrevet 10. juli 2022 KarvaBlad skrev (9 minutter siden): Jeg har ikke sett den, men jeg kjente igjen flere av skuespillerne. Google gjorde resten. Det er vel lov? 😁 Gjør det jo litt enkelt for deg.. Jeg pleier som regel kun å google om jeg faktisk har sett filmen, kanskje litt juks det og.. Best om vi prøver å gjette hva filmen heter framfor å google for å være helt ærlig. Er jo ikke noe poeng om du kan bare google deg til svaret da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå