anon_83104 Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 ClarkGable skrev (21 minutter siden): Barton Fink. Easy peasy for meg. Og det stemmer selvsagt. 1 Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Må være Hotel Chevalier ? Husker bare Natalie Portman var naken i den, og den var veldig kort. 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Laughing Man skrev (1 time siden): Må være Hotel Chevalier ? Husker bare Natalie Portman var naken i den, og den var veldig kort. Det stemmer. Jeg har sett Hotel Chevalier. Det er lengre siden jeg har sett The Darjeeling Limited. Jeg tror begge filmer/svar er riktig. Men du er 100 % riktig så klart. Jeg varter opp med nok en gråsone oppgave. 2 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Kan det være så enkelt som Jane Got a Gun? Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 1 hour ago, Laughing Man said: Nei, ikke den Cold Mountain 1 Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Altimeter skrev (3 minutter siden): Cold Mountain Riktig 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Filmet i New York kanskje? Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 20 minutes ago, ClarkGable said: Filmet i New York kanskje? Handlingen foregår i New York, men filmen er stortsett spillt inn i Canada, Toronto. Movie magic 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Det er nok ikke en ung Kim Cattrall. Hun hadde forsåvidt mørkt hår i noen produksjoner. Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 5 minutes ago, ClarkGable said: Det er nok ikke en ung Kim Cattrall. Hun hadde forsåvidt mørkt hår i noen produksjoner. Du har rett i at det ikke er en ung Kim Cattrall. Hovedpersonen liker forøverig bla. Huey Lewis and The News Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 14 minutes ago, ClarkGable said: American Psycho. Wow Riktig 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Det er ikke alltid hjernen kobler med en gang. Ny klar: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå