Njål Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Cary Grant i kjent positur. Er høyst usikker, men prøver med Philadelphia Story. Riktig, men feil. Kjent svart komedie, også mye spilt på teater: Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Får skyte fra hofta: Arsenic and Old Lace? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Får skyte fra hofta:Arsenic and Old Lace? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gjette på Howard Hughes' Hell's Angels. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 En eller annan asiatisk film i sort/hvitt? Dere gjør det ikke akkurat enkelt for oss nybegynnere her... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 En eller annan asiatisk film i sort/hvitt? Dere gjør det ikke akkurat enkelt for oss nybegynnere her... Sjekk alle andre bilder, umulig om en ikke er helt moviegeek Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 En eller annan asiatisk film i sort/hvitt? Dere gjør det ikke akkurat enkelt for oss nybegynnere her... Sjekk alle andre bilder, umulig om en ikke er helt moviegeek 70% av det som blir postet her har jeg aldri hørt om, men jeg sjekker tråden hver gang det kommer nye innlegg. Rett og slett moro og følge med på folk som har peiling, og en sjelden gang hender det faktisk at jeg kan svare Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Filmen er ikke i s/h, den bare begynne slik: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kunne det vært Wargames? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Eneste jeg kan komme på er Battle Royal etter det siste bildet, men de to første passer ikke inn helt, så jeg tviler på det for å si det sånn. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Den kvinnelige hovedrolleinnehaveren ble nesten drept, og lå lam på sykehus ganske lenge, for et par år siden etter at et stunt i forbindelse med et veldedighetsarrangement gikk veldig galt. Den manlige hovedrolleinnehaveren har ganske mange sett i en av fjorårets mer omtalte filmer: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Failan. Med Cecilia Cheung, og Min-sik Choi (hovedrollen i Oldboy). Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) ace ventura edit: the pet detective Endret 7. august 2005 av LIRS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå