anon_83104 Skrevet 25. februar 2022 Del Skrevet 25. februar 2022 Jeg kjører i gang en ny: Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 25. februar 2022 Del Skrevet 25. februar 2022 ClarkGable skrev (19 minutter siden): Robert Patrick? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 25. februar 2022 Del Skrevet 25. februar 2022 MrPets skrev (2 timer siden): Robert Patrick? Robert Patrick er riktig MrPets. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 Nå har det ikke vært aktivitet i tråden på over 2 døgn, så jeg kunne vel strengt tatt bare postet en ny oppgave uten videre. Men jeg har søkt litt på imdb, og kommet frem til at dette må være Striptease. Det er film jeg egentlig trodde jeg hadde sett, men kan ikke si at jeg kjenner igjen noen av bildene. Jeg går rett videre med en ny oppgave: 1 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 Filmen er kinesisk-amerikansk. Mesteparten av filmen utspiller seg i Kina, men både begynnelsen og slutten er satt i New York. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 Siste oppdatering, løsning følger om litt... Filmen handler om en storfamilie, der deler av familien har emigrert og deler av familien er blitt værende igjen i Kina. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 Jeg kjenner igjen herlige Awkwafina. Kanskje det er Crazy Rich Asians? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 Nei, det er ikke Crazy Rich Asians, men Awkwafina stemmer. Hun har hovedrollen. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 Ah, The Farewell. Ikke hørt om, men ligger på Viaplay. Får sjekke den ut neste gang jeg abbonerer på den tjenesten. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 Det stemmer, det er The Farewell. Jeg så den faktisk på Viaplay i går. Det er en fin film, men kanskje ikke den type film som fenger gjengen her inne mest. En litt seriøs drama-komedie om familerelasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå