Reg2000 Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Det er vel den filmen som handler om Three Mile Island ulykken. Tror den heter China Syndrome. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Reg2000 skrev (3 minutter siden): Tror den heter China Syndrome. Stemmer. 🙂 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Tar en til jeg, håper Reg2000 syns det er OK: 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Er i alle fall Steve Guttenberg. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 nightowl skrev (4 minutter siden): Hehe. Ja. The Boys From Brazil? Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Riktig. Det gikk raskt. 🙂 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 nightowl skrev (13 minutter siden): Riktig. Det gikk raskt. 🙂 Det var noe glint av «utenlandsk» militaret der og. Jeg skal finne en ny film så fort det går. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Første bildet ligner veldig på når Harvey Dent er blitt skadd i The Dark Knight. Men kjenner ikke igjen bilde nr. 2. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 (endret) nightowl skrev (1 time siden): Første bildet ligner veldig på når Harvey Dent er blitt skadd i The Dark Knight. Men kjenner ikke igjen bilde nr. 2. The Dark Knight er riktig, nightowl. Den røde båten er ikke kjempe kjent fra filmen. Det er et klipp fra de ankommer for å brenne en haug med penger. Der sitter Lau på toppen. Endret 18. februar 2022 av ClarkGable Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Ahh. Vel, da er det åpen oppgave for de som vil. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 Cronenberg i siste bildet? Kan være Nighbreed? Den leide jeg vel på VHS en gang... 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 JohnMerrick skrev (3 timer siden): Cronenberg i siste bildet? Kan være Nighbreed? Den leide jeg vel på VHS en gang... Cronenberg og Nightbreed stemmer John. Jeg fikk nylig sett den. Veldig ålreit film. Ikke en A4 horror. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg har ikke sett noen av disse Clive Barker filmene siden forrige årtusen. Og det føles jo like lenge siden som det høres ut, herregud det var en helt annen verden. Labbet opp til den lokale videoutleie-sjappa, vaset rundt i 2 rom fylt til randen med VHS kasetter for å finne noen jeg hadde lyst til å se og så kanskje plukke med seg noe brus og smågodt også. Egentlig savner jeg det litt også, det var liksom et lite rituale. Det er jo enklere i dag, men det føles litt som ett og annet er gått tapt. Anyway, ny oppgave: 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå