MrPets Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 anon_83104 skrev (15 minutter siden): Og eg minnes, og eg minnes🎶 Har ikke anledning til å ta en ny med det første. Nynner et lite hint til andre. Trengte ikke engang hintet ditt for å lykkes! 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 MrPets skrev (Akkurat nå): Selvsagt Memento Det er så klart rett MrPets. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Litt Spring Breakers wibe, men er vel ikke den. Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 ClarkGable skrev (9 timer siden): Litt Spring Breakers wibe, men er vel ikke den. Det er ikke den, nei Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 På siste bildet, er det han fra Midnight Mass? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 deleted skrev (1 time siden): The big short The Big Short er rett film. 1 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 ClarkGable skrev (2 timer siden): The Big Short er rett film. Stemmer! Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 Enkelt når filmen sitter veldig friskt i minnet. 🙂 Ny: Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 Kjente igjen hovedpersonen umiddelbart, selv om jeg ikke vet hvem hun er og bare har sett filmen en gang temmelig tidelig når den kom ut. Ny: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå