toro6 Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Jepp. Den blir litt artig mot slutten. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Min umiddelbare tanke var Wild Things. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Det kunne vært fra slutten på Wild Things. Men dette er en annen film. Jeg har gjort klar noen ekstra bilder: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Ikke et tonn med kjente skuespillere, men noe er det. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Sett denne, interessant sci-fi mystery. Husker ikke navnet. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 toro6 skrev (1 minutt siden): Triangle! Triangle er rett film. Bra jobbet toro. Å jeg har ikke sett den. Kom over den i dag. Den har fått mye positiv omtale. Da jeg gikk gjennom kjapt for å lage noen stills, så tenkte jeg på Time Crimes Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Husker ikke om filmen utspant seg i Bermuda triangelet, men kommer man seg frem til svaret så.. Ny. Ett av maks to bilder, tror jeg. Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Og eg minnes, og eg minnes🎶 Har ikke anledning til å ta en ny med det første. Nynner et lite hint til andre. Endret 5. februar 2022 av anon_83104 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå