ClarkGable Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Da har jeg klar en ny oppgave også: Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Det må være Atonement. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Tabris skrev (2 minutter siden): Det må være Atonement. Det er helt rett. Det endte opp med å bli en liten barneskueskuespiller spesial, uten at det var planlagt. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 MrPets skrev (1 time siden): Godt sett. Klassefilm! Clueless har vært den type film jeg har hatt som favoritt i en del år, men Mean Girls ser ut til å ha minst like stor tilhengerskare. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 ClarkGable skrev (Akkurat nå): Labyrint? Yep! 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Den filmen overrasket meg litt. Jeg syntes Jennifer Connelly gjorde en bra jobb. Så var det vel dette med forholdet hennes til familien som sentrum, som hjalp til med storyen. Så vidt jeg husker. Ny klar: Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Herregud, dette er jo E.T. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Det var helt utrolig. Jeg lissom: "Denne ser jo spennende ut". Tar en ny med en gang. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 toro6 skrev (14 minutter siden): Herregud, dette er jo E.T. E.T. er riktig toro. Er vel noen år siden den er sett. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 malignant. Den hadde jeg ikke sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå