LarsP Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Den kan sikkert stemme det, men nå har det gått 12 timer og et nytt bilde er nødvendig for å holde liv i tråden: Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det skal vel egentlig gå 24 timer før en ny kan legge ut bilde, men Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Blade Runner? Endret 15. juli 2005 av [MarL] Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Vil bare si at Dimitrij hadde rett. Blind Horizon var svaret. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 [MarL]; Det er korrekt. ivellios: Ja, det var det jeg skrev i min post som inneholdt bilde. Men, det hadde godt over 6 timer. Håper jeg ikke var frekk og "kuppet" tråden? Anyways. [MarL], din tur! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 LarsP: Om du var sikker på at Dimitrij hadde rett burde du bekreftet dette og gitt han 6 timer på seg på å legge ut nytt bilde. Om du var usikker på svaret i ivellos sin oppgave burde du, i følge reglene, ventet til den oppgaven hadde vart i 24 timer før startet en ny oppgave. (dette er bare om man skal følge reglene til punkt og prikke. personlig så synes jeg det er greit når folk forsøker å holde liv i tråden, bare det ikke blir fullt anarki) Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Bare legg ut bilde du MarL Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 LarsP: Om du var sikker på at Dimitrij hadde rett burde du bekreftet dette og gitt han 6 timer på seg på å legge ut nytt bilde. Om du var usikker på svaret i ivellos sin oppgave burde du, i følge reglene, ventet til den oppgaven hadde vart i 24 timer før startet en ny oppgave. (dette er bare om man skal følge reglene til punkt og prikke. personlig så synes jeg det er greit når folk forsøker å holde liv i tråden, bare det ikke blir fullt anarki) Var sikker på at Dimitrij hadde rett. Det er ikke mitt ansvar å følge med på hverken quizlager eller han som svarer. Men, ok - skal ta det du sier til etteretning. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Da fortsetter jeg. Denne bør ikke by på store problemer. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Rear Window. Korrekt. Kjør på. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Nå kan det ikke bli lettere: Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Det er vel Ray. Nytt bilde: Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Regissøren er en avdød spanjol og kjent for sine kontroversielle, surrealistiske, originale og innflytelsesrike filmer. Nok et bilde: Endret 17. juli 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Diary of a Chambermaid? Jepp, gulvet er helt og holdent ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå