Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LarsP: Om du var sikker på at Dimitrij hadde rett burde du bekreftet dette og gitt han 6 timer på seg på å legge ut nytt bilde.

 

Om du var usikker på svaret i ivellos sin oppgave burde du, i følge reglene, ventet til den oppgaven hadde vart i 24 timer før startet en ny oppgave.

 

(dette er bare om man skal følge reglene til punkt og prikke. personlig så synes jeg det er greit når folk forsøker å holde liv i tråden, bare det ikke blir fullt anarki) ;)

Lenke til kommentar
LarsP: Om du var sikker på at Dimitrij hadde rett burde du bekreftet dette og gitt han 6 timer på seg på å legge ut nytt bilde.

 

Om du var usikker på svaret i ivellos sin oppgave burde du, i følge reglene, ventet til den oppgaven hadde vart i 24 timer før startet en ny oppgave.

 

(dette er bare om man skal følge reglene til punkt og prikke. personlig så synes jeg det er greit når folk forsøker å holde liv i tråden, bare det ikke blir fullt anarki) ;)

Var sikker på at Dimitrij hadde rett. Det er ikke mitt ansvar å følge med på hverken quizlager eller han som svarer. Men, ok - skal ta det du sier til etteretning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...