Flens Vrangnæs Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ja! Kosefilm.... din tur! Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Lite tips Roy... endre filnavnet! Google er et nyttig verktøy vettu Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ja, jeg fant jo bildene der selv. Tror nok det kan være lurt i fremtiden. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nytt bilde, får håpe denne er litt vanskeligere enn den forrige: Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Mener å ha sett denne. Kan det være Youth of the Beast? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Mener å ha sett denne. Kan det være Youth of the Beast? Whoop! Det er korrekt, kidstar. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Lignet nå umåtelig på Tsubaki Sanjûrô. Ja? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kan dere ikke prøve noen filmer som dødelige har sett også? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kan dere ikke prøve noen filmer som dødelige har sett også? Psst, det må jo være en liten utfordring. Dessuten, forteller du meg at det ikke er noen dødelige mennesker som har sett en Kurosawa-film? Vås og balluba. Uansett, regissøren for denne filmen er en høyt elsket russer, iallfall i filmmiljøet. Det bør vel være et stort hint, ja? Føler meg litt snill i dag, så jeg legger ved nok et bilde: Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Solaris, vil jeg tro. Whoop-ti-doo! Det er selvsagt helt korrekt, kiddie'! Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Heh-Heh! Nytt bilde til de dødelige: Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nytt bilde til de dødelige: Jeg er dødelig, så da kan vel jeg svare? Ja, jeg gjør det. Brazil! Nytt bilde: Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 En forholdsvis gammel Orson Welles. Snakker vi spillefilm eller dokumentar? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 En forholdsvis gammel Orson Welles. Snakker vi spillefilm eller dokumentar? Det er en eldre Orson Welles, ja. Det er en dokumentar. Vet du svaret nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå