KarvaBlad Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Deschain skrev (2 minutter siden): A beautiful mind? Jau. Det var kanskje litt for enkelt. 1 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Fin film ihvertfall! ny: Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Å, er det Knock-Knock? En film jeg nesten så. 1 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Stemmer! Et kunstverk ❤️ 11 minutes ago, toro6 said: Å, er det Knock-Knock? En film jeg nesten så. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Ja, den går til topps på "Må sees listen". Ok, jeg kom til å tenke på denne filmen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Knock Knock var dessverre en enorm skuffelse. Jeg er jo en av få som virkelig digger Eli Roth, og jeg forguder Keanu Reeves, men disse remakene kan han virkelig spare seg for. Både Knock-Knock og Death Wish suger skikkelig. Death Game, filmen Knock Knock er en remake av, er derimot helt fantastisk og anbefales virkelig. Og filmen Toro postet over her er virkelig fet. En perle av en film! Endret 4. desember 2021 av """ 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Ja. Begynte å lure på om alle var julebord i kveld. 2 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 11 minutes ago, toro6 said: Ja. Begynte å lure på om alle var julebord i kveld. Maskorama og nissene i bingen vettttt Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Ikke noe så spennende for min del. Denne filmen er jeg usikker på hvor mange har sett. Men tar den som oppgave i dag: Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Little Nicky. Adam Sandler er sønnen til Satan, men er ikke like ond, akkurat. 1 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Eneste jeg husker fra denne filmen er noe med ananas i rumpa til Hitler??? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) toro6 skrev (34 minutter siden): Little Nicky. Adam Sandler er sønnen til Satan, men er ikke like ond, akkurat. Little Nicky er rett film, toro. Den er ganske ålreit. Det foregår ganske mye pussige straffe metoder i filmen, men ananas lyder kjent. De spiller dart med ansiktet til en kar som blink etc. Endret 4. desember 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Her er en ny. Ser for øyeblikket på serien med samme navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå