anon_83104 Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Det er vel Jingle All the Way, med Schwarzenegger. 1 Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Det er vel postmannen man ser på det skjermbildet. Sett den et par ganger, så er nokså sikker nok til å ta en ny: 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Jeg fikk lyst til å si Fanny og Alexander. 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Kevin Spacey i The Ref. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Filmen heter Babettes Gjestebud, fra 1987. Da er bordet åpent for noen andre, da jeg skal ut en tur. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Da tar vi en enkel en på en fredagskveld. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 KarvaBlad skrev (7 minutter siden): Police Story? Godt gjettet, men nei. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Tabris skrev (9 minutter siden): Godt gjettet, men nei. Jackie Chan er akkreditert med 141 filmer/serier på imdb så jeg gir opp. 😁 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 KarvaBlad skrev (4 minutter siden): Jackie Chan er akkreditert med 141 filmer/serier på imdb så jeg gir opp. 😁 Men hvor mange er han akkreditert med sammen med Sammo Hung? Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Project A. This stunt from Jackie Chan’s movie ‘Project A’ (1983) is an homage to ‘Safety Last!’ (1923) with Harold Lloyd’s famous scene. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 KarvaBlad skrev (Akkurat nå): Project A. This stunt from Jackie Chan’s movie ‘Project A’ (1983) is an homage to ‘Safety Last!’ (1923) with Harold Lloyd’s famous scene. Yes! 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Tabris skrev (4 minutter siden): Yes! Lærte en del om Jackie Chan i denne minidokumentaren av Cinemassacre. Beklager lav kvalitet, men dette er den eneste jeg fant: 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 (endret) KarvaBlad skrev (2 minutter siden): Lærte en del om Jackie Chan i denne minidokumentaren av Cinemassacre. Beklager lav kvalitet, men dette er den eneste jeg fant: Jeg har vokst opp med JC på 80-tallet og er superfan. Eier, og har lest, begge hans selvbiografier og har sett mer av hans filmer enn jeg kan huske. Ang. det clock tower stuntet så sier han selv at han ikke hadde sett noen av stumfilm-heltene før han gjorde det, fordi de i Hong Kong på den tiden ikke hadde tilgang til dem. Han sa bare ja og ha til vestlige intervjuer som sammenlignet ham med Lloyd og Keaton fordi han erfarte at de likte det og så filmer av de i etterkant. Hva som egentlig er sant vet jeg ikke. Jeg synes jo stilen hans generelt er såpass like stumfilmhelter at jeg ikke helt klarer å se at det er tilfeldig, men det er bare min mening. Endret 3. desember 2021 av Tabris 1 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 15 minutes ago, KarvaBlad said: Ny: A beautiful mind? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå