Skurupu Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg vet jeg har sett hun damen nede til høyre. Men hvor? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Tja, det er en enda en kultklassiker, men denne gangen fra '60-tallet. Criterion har også utgitt filmen. I tillegg til de enorme hintene, så legger jeg ved nok et bilde: Førstemann til mølla! Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hva med Band Of Outsiders? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hva med Band Of Outsiders? Nei, du/dere må nok enda et par år tilbake i tid. Filmen jeg er ute etter er heller ikke fransk, noe Band Of Outsiders er. Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg prøver igjen, det er ikke den italienske La commare secca? Hvis ikke, fint med litt flere tips Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg prøver igjen, det er ikke den italienske La commare secca? Hvis ikke, fint med litt flere tips Nei, fortsatt ikke riktig, men årstallet stemmer. La oss oppsummere: Kultklassiker fra '60-tallet, nærmere bestemt utgitt samme år som La Commare secca, utgitt av Criterion, som begge forslagene også har blitt, og den er ikke fransk. Den er heller ikke italiensk. Å gi flere hint vil være det samme som å si tittelen.. Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nå tror jeg jeg vet det; Carneval of Souls? (please) Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Nå tror jeg jeg vet det; Carneval of Souls? (please) Endelig. Du hadde nå 20% sjanse for å tippe rett, og jaggu meg gjorde du nettopp det. Gratulerer, stafettpinnen går til deg. Edit: Bortsett fra at det skrives 'Carnival'. Endret 5. juli 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Her kommer min film, jeg regner dette for å være ganske vanskelig, men hvem vet Edit: Det virker ikke som om jeg klarer helt dette med å få fram bilder, hvordan får jeg det sånn som dere har de? Endret 5. juli 2005 av Duckster Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Enten kan du laste det opp på en privat server, eller så kan du enkelt og greit legge bildet som et vedlegg i posten din. Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Hvordan gjør jeg det? du må jo ha en URL Edit: OK, nå fant jeg det ut og her er bilde mitt. Good luck Endret 6. juli 2005 av Duckster Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kan det være Titanic? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Friday the 13th VII: The New Blood? Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Desverre, alle sammen er feil Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Desverre, alle sammen er feil Løgn og bedrag! Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Fortsatt har dere feil, men her kommer et nytt bilde fra filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå