KarvaBlad Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 (endret) toro6 skrev (23 minutter siden): Innerspace. Aldri hørt om den, men ser litt morsom ut. Det er korrekt. Jeg så den et par ganger på VHS som barn. Joe Dante (The Howling, Police Squad!, Gremlins) har regi. Actionkomedie med litt sci-fi. På norsk het den Min Mikropartner. Veldig åttitalls og herlig. Endret 24. oktober 2021 av KarvaBlad 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 KarvaBlad skrev (8 minutter siden): Det er korrekt. Jeg så den et par ganger på VHS som barn. Joe Dante (The Howling, Police Squad!, Gremlins) har regi. Actionkomedie med litt sci-fi. På norsk het den Min Mikropartner. Veldig åttitalls og herlig. Denne her hadde jeg tatt greit. Så den som ung selv, å sett den igjen i senere tid. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Min Mikropartner høres mer kjent ut. Ny. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Dette er vel Henry Rollins? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 toro6 skrev (Akkurat nå): Kan det være! He Never Died. Han har hatt en del småroller. Politimann i The Chase bla.a. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 He Never Died er veldig bra, og Henry Rollins er like tøff som Black Flag er bra. Men han er aller best i Wrong Turn 2: Dead End. Dødsfet film, og Henry Rollins briljerer fra start til slutt. 1 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Clint på siste bilde, aner ikke hvilken film Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 (endret) Deschain skrev (1 time siden): Space cowboys Riktig film Deschain. Endret 24. oktober 2021 av ClarkGable 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Det her er en enorm favoritt her i huset. Selve undersjangeren er vel kanskje den absolutt kuleste som finnes, men des har dessverre ikke blitt laget nok filmer i den. Men av det lille som har kommet så er 80%+ helt magisk! 1 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 2 hours ago, """ said: Det her er en enorm favoritt her i huset. Selve undersjangeren er vel kanskje den absolutt kuleste som finnes, men des har dessverre ikke blitt laget nok filmer i den. Men av det lille som har kommet så er 80%+ helt magisk! Enig! Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 3 minutes ago, KarvaBlad said: The Wickerman Stemmer det! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå