Deschain Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 10 minutes ago, KarvaBlad said: Eden Lake? Eden Lake er korrrrrekt! Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Deschain skrev (1 minutt siden): Eden Lake er korrrrrekt! Det er en ond film. Huff. Ny film, ny quiz, nytt bilde: Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Michael Madsen i "Thelma & Louise". Så den faktisk forrige uke 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Deschain skrev (Akkurat nå): Michael Madsen i "Thelma & Louise". Så den faktisk forrige uke Rekti! Jeg ser forresten nå i ettertid at Thelma & Louise var i denne tråden i forrige uke også, så beklager "repost". 😁 Din tur igjen, Deschain. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Jeg klarer ingen av de østasiatiske filmene her, dessverre. Hull i min filmkunnskap. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Den regissøren her har laget noen av mine absolutte favoritter på 2000-tallet, men den filmen her har jeg valgt og stå over pga. hovedrolleinnhaveren, til tross for at jeg generelt har veldig sansen for den skuespilleren. Men den komboen mellom regissør og skuespiller gir meg ufine og uønskede grøsninger. 1 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 26 minutes ago, """ said: Den regissøren her har laget noen av mine absolutte favoritter på 2000-tallet, men den filmen her har jeg valgt og stå over pga. hovedrolleinnhaveren, til tross for at jeg generelt har veldig sansen for den skuespilleren. Men den komboen mellom regissør og skuespiller gir meg ufine og uønskede grøsninger. Noe jeg ikke har fått med meg her? 😮 1 hour ago, KarvaBlad said: Jeg klarer ingen av de østasiatiske filmene her, dessverre. Hull i min filmkunnskap. Skal slenge på klarere hint, så kaaaanskje den ringer noen bjeller hos flere: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 The Flowers of war må det være. 1 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 18 minutes ago, ClarkGable said: The Flowers of war må det være. Riktig! 2 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Keanu Reeves som kjører hånda nedi en haug med red pills i "The Matrix". Kødda, har ikke snøring 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 (endret) Denne filmen å Reprise har lånt inspirasjon fra samme filmen. New Wave filmen Jules Et Jim. Endret 12. oktober 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Fransk film, tidlig 2000 tall. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Regissøren å skuespilleren i andre bildet har samarbeidet på flere filmer. Blant annet en Alien film. Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 (endret) Amélie! Dette er en film jeg har fått ødelagt ved at jeg ble tvunget å se den i en alder av 13 gjennom skoleundervisning i fransk hahah. Burde nok sees igjen. Ganske sikker, så kjører en ny som burde være nokså grei før jeg hopper til køys Endret 12. oktober 2021 av Deschain 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 (endret) The Butterfly Effect. Den er ganske kul. Postkassen. Alternative realiteter etc. Undervurdert. Amelie vil jeg si er verdt et gjensyn da. Endret 12. oktober 2021 av ClarkGable 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 ClarkGable skrev (1 time siden): Ny klar: Arg, at jeg ikke var innom for en time siden. Da hadde jeg lett tatt denne! Elsker denne lille scenen fra filmen. 2 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 23 minutes ago, ClarkGable said: The Butterfly Effect. Den er ganske kul. Postkassen. Alternative realiteter etc. Undervurdert. Amelie vil jeg si er verdt et gjensyn da. Correct! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå