Reg2000 Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Hjelp vi er på ferie i europa eller noe slikt. En av de chevy chase filmene. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Reg2000 skrev (2 minutter siden): Hjelp vi er på ferie i europa eller noe slikt. En av de chevy chase filmene. Det er korrekt. Hadde den på VHS (tatt opp fra TV) da jeg var liten, og så den sikkert fem-seks-sju ganger. Så den har en spesiell plass hos meg i hvert fall. 😄 Din tur! Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 1 minute ago, KarvaBlad said: Det er korrekt. Hadde den på VHS (tatt opp fra TV) da jeg var liten, og så den sikkert fem-seks-sju ganger. Så den har en spesiell plass hos meg i hvert fall. 😄 Din tur! Husket det mest fordi jeg kjente igjen Mel Smith fra "Smith and Jnnes" som jeg elsket. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Smoke. Fin film. Jeg som er en av de siste aktive røykerene vil trekke frem estetikken i denne filmen. Dette er fra den siste tiden hvor røyken hadde denne romantiske auraen ved seg. Jeg følte det virkelig selv i denne filmen. Alle detaljene, det positive. Selvsagt i dag er det ingen som røyker inne i sine egne hjem. Røyklukt i vegger, sofaen, på klær. Brune stygge vegger etc. Men denne filmen er sett fra en røykers ståsted. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Jeg satt å forsøkte å formulere noe fint i forhold til mine tanker fra filmen. Nå er det jo litt realisme inne i bildet. De forteller om hvor mange hjerteinfarkt de har hatt etc. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Det er riktig. En gammel favoritt selv om jeg heller ikke røyker. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Likte også gått blue in the face som vel er basert på det som forsvant i klipperommet til Smoke 1 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Aldri hørt om den, skal sette den på watchlist! 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Tar en midt på treet: Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Punch-Drunk Love med den eeeeenestående Philip Seymour Hoffman 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Deschain skrev (4 minutter siden): Punch-Drunk Love med den eeeeenestående Philip Seymour Hoffman Rett film. Synd det ikke blir flere filmer fra han. Han gir alle filmer en ekstra dimensjon. Som for eksempel Along Came Polly. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Anne Banckroft? skuespillerinnen iallefall. 1 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 3 minutes ago, ClarkGable said: Anne Banckroft? skuespillerinnen iallefall. Det stemmer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå