Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trodde det var de som gjettet riktig som skulle poste nytt bilde, eller?  :roll:

Whiteshit har gjettet riktig.....gav fra seg oppgaven først, men kom likevel tilbake med en oppgave.

Vær innstilt på å poste en oppgave hvis dere svarer er dere snille :)

Gremlins 2..?

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Jeg trodde det var de som gjettet riktig som skulle poste nytt bilde, eller?  :roll:

Whiteshit har gjettet riktig.....gav fra seg oppgaven først, men kom likevel tilbake med en oppgave.

Gremlins 2..?

Han skrev da ikke svaret ergo har han ikke svart riktig på noen som helst ting. Monkey monkey monkey godtas da ikke som svar.

Lenke til kommentar

Gremlins 2..?

Han skrev da ikke svaret ergo har han ikke svart riktig på noen som helst ting. Monkey monkey monkey godtas da ikke som svar.

Gå litt lenger tilbake. Han svarte riktig på "from dusk to dawn"

Lenke til kommentar

Ok, her blei det mykje tull. Svarte faktisk riktig på to oppgaver på forrige side. og "monkey monkey monkey" var ikkje et forsøk på å svare...berre for å "sei" at eg visste svaret.. :)

bildet eg la ved var egentlig berre for moro skyld for å sende "stafettpinnen" vidare, men då var det egentlig for seint.

Nok chit-chat.. :)

edit: @ groenn : svaret var istid, noke du visste antar eg? :p

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...