Whiteshit Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Ingen som greier bildet mitt? daaah ok...skal holde kjeft no. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Ingen som greier bildet mitt? daaah ok...skal holde kjeft no. Gremlins..?? Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Jeg trodde det var de som gjettet riktig som skulle poste nytt bilde, eller? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Jeg trodde det var de som gjettet riktig som skulle poste nytt bilde, eller? Det er korrekt. Post i vei du, Scrim. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 prøver å mekke gratis hjemmeside nå. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Jeg trodde det var de som gjettet riktig som skulle poste nytt bilde, eller? Stemmer det. La berre inn et bilde med en edit, sansynligvis på samme tid som _julenissen_ laga sin post. Dette var egentlig berre for moro dog @ groenn : nesten nesten Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Jeg trodde det var de som gjettet riktig som skulle poste nytt bilde, eller? Whiteshit har gjettet riktig.....gav fra seg oppgaven først, men kom likevel tilbake med en oppgave. Vær innstilt på å poste en oppgave hvis dere svarer er dere snille Gremlins 2..? Endret 4. september 2004 av groenn Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Jeg trodde det var de som gjettet riktig som skulle poste nytt bilde, eller? Whiteshit har gjettet riktig.....gav fra seg oppgaven først, men kom likevel tilbake med en oppgave. Vær innstilt på å poste en oppgave hvis dere svarer er dere snille Gremlins 2..? Han skrev da ikke svaret ergo har han ikke svart riktig på noen som helst ting. Monkey monkey monkey godtas da ikke som svar. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Jeg trodde det var de som gjettet riktig som skulle poste nytt bilde, eller? Whiteshit har gjettet riktig.....gav fra seg oppgaven først, men kom likevel tilbake med en oppgave. Vær innstilt på å poste en oppgave hvis dere svarer er dere snille Gremlins 2..? Han skrev da ikke svaret ergo har han ikke svart riktig på noen som helst ting. Monkey monkey monkey godtas da ikke som svar. Gå litt lenger tilbake. Han svarte riktig på "from dusk to dawn" Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Han skrev da ikke svaret ergo har han ikke svart riktig på noen som helst ting. Monkey monkey monkey godtas da ikke som svar. Ok, her blei det mykje tull. Svarte faktisk riktig på to oppgaver på forrige side. og "monkey monkey monkey" var ikkje et forsøk på å svare...berre for å "sei" at eg visste svaret.. bildet eg la ved var egentlig berre for moro skyld for å sende "stafettpinnen" vidare, men då var det egentlig for seint. Nok chit-chat.. edit: @ groenn : svaret var istid, noke du visste antar eg? Endret 4. september 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 edit: @ groenn : svaret var istid, noke du visste antar eg? Aldri hørt om det engang -post en ny heller da ... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 edit: @ groenn : svaret var istid, noke du visste antar eg? Aldri hørt om det engang -post en ny heller da ... Det var vel strengt tatt berre ei side-oppgave. Det er scrim som skal komme med ei ny oppgave no, som tidligare sagt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Herregud what a mess... hva er en "sideoppgave" Men ok, Kom igjen da Scrim med en oppgave Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Må nok levere pinnen til noen andre.. da det tar evigheter for start kontoen min å bli ferdig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 javel Her er en ny opgave Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Ja denna er meir eller mindre umuleg.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 ja trenger nok hint på det Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Det blir sprengt en bombe i denne kirken, som tar livet av blant annet presten. Sharon Stone har en rolle i filmen. Lenke til kommentar
SimenNor Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Tipper "Above The Law". Så den filmen for lenge siden så husker lite fra den filmen så kan hende jeg er på jordet. Mener det er en kirke som det er bombe i der og den bomben sprenger. Som sagt, mulig jeg er på jordet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 slett ikke på jordet, det er helt rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå