Martin H Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 ClarkGable skrev (18 minutter siden): Suspiria. Korrekt! Svært pen i «oppusset» 4k-utgave.. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 (endret) Jeg er ikke den som kjenner filmene hans best, men har fått med meg en del. Jeg så The Bird With the Crystal Plumage som siste film fra han. Den var bra. Men jeg har ikke sett de i noe annet en standar utgaver. Jeg var heldig å se Tenebre på kino. Det er ikke favoritten fra han da. Ny: Endret 7. oktober 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 (endret) En film som antagelig har en rekord i antall visninger på tv. Jeg har iallefall ofte sett den når jeg har switchet gjennom. Dette er uoffisielle beregninger gjort av meg da. Endret 7. oktober 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Tenker rett og slett en ung Keanu Reeves i «Speed» jeg az 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Deschain skrev (Akkurat nå): Tenker rett og slett en ung Keanu Reeves i «Speed» jeg az Det er rett Deschain. En kul ungdoms film i allefall. 1 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Meget grei underholdning! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 (endret) Gambler på Goldfinger. Det var feil film. Endret 7. oktober 2021 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 From Russia With Love. 1 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 1 minute ago, ClarkGable said: From Russia With Love. Riktig! 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Altimeter skrev (6 timer siden): Wild at heart Rett film Altimeter. 1 Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 3 minutes ago, Deschain said: JFK? Riktig Deschain Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Ny. Sett Vanilla Sky mange nok ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå