ClarkGable Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 En nøtt foreløpig. 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 (endret) Er det faktisk Gomorra? Jeg skulle klart å huske scenen med skuddsikre vester. Men med Skredderen i tillegg i skjul demret det ja. Endret 3. oktober 2021 av ClarkGable 2 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Stemmer, det er Gomorrah. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Den er en film jeg liker godt. Men storyen beveger seg innom flere forskjellige etniske grupper, så vanskelig å huske alle scener. Tydelig vis. Den er på nivå med Drive, med tanke på å bryte ut av mønsteret i sin sjanger. Det er jo selvsagt ikke nok å bryte ut av mønsteret. Det er jo veldig bra filmer i tillegg. Ny. Litt vanskelig må en åpne. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 JohnMerrick skrev (3 minutter siden): Mad Max? Mad Max er riktig JohnM. 1 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Hadde et gjensyn med de to første litt tidligere i år. Ny oppgave, da har jeg "brukt opp" de filmene jeg har sett denne uken, så etter dette får jeg ta meg en pause i noen dager til jeg får sett opp igjen noen flere... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Syns det ligner på Clinter'n på bildet med taxien, men kjenner ikke igjen filmen. En av Dirty Harry filmene kanskje, tror ikke det. 1 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Det er ikke Dirty Harry, men Clint'eren er det både på taxibildet og maleriet som blir flerret. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Stemmer. Det er Play Misty for Me. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå