Delvis Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 ClarkGable skrev (10 minutter siden): Changeling? Rektig 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 Jeg husker selvsagt ingenting av de bildene, skal ikke juge. Men jeg har sett en liten del av filmen på tv. Å grunnen til at jeg husker det partiet, er fordi Angelina sitter å hører på en radio sending. Eller om radioen står på i bakgrunnen, å det kommer nyheter fra Oscar utdelingen dette aktuelle året, hvor It Happened One Night vant 5 Oscar (1935) med Clark Gable og Claudette Colbert i rollene. Ny oppgave: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 Martin H skrev (Akkurat nå): Tatt av vinden? Rett film Martin H. Din tur. Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 (endret) Alright! Her er ny oppgave: Endret 1. oktober 2021 av Martin H Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 Syns det ligner litt på Donald Sutherland på første bilde. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 Kan være norsk produksjon . Rundt 80 tallet. Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 Det er ikke Donald Sutherland. Ikke norsk-produsert, men det er fra 80-tallet. Relativt kjent skrekk-regissør. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Vi trenger flere bilder og hint! Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Skrekkfilm fra 80-tallet. Huset er relevant for tittelen på filmen. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Quella villa accanto al cimitero. Aka The House by the Cemetery. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Vi kjører på med nytt bilde, ny film: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Beiing John Malkovich. Det var ikke lenge siden den gikk her med John M. Keener fra Into The Wild bl.a. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 ClarkGable skrev (11 minutter siden): Beiing John Malkovich. Det var ikke lenge siden den gikk her med John M. Keener fra Into The Wild bl.a. Riktig film, Clark! Din tur! 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Italiensk horror har jeg sett veldig lite av, men jeg vet at det er blodfan av Fulci,Bava etc rundt om. Men bare horror generelt er jeg ganske svak. Jeg har fått meg de aller største klassikerene, å plusset på en del småtteri utenom. Den oppgaven jeg tar så jeg fordi regissøren er kul, å bildeserien fra filmen er veldig ålreit. Men jeg ble litt skuffet. Får vurdere å ta et gjensyn, eller glemme den helt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå