JohnMerrick Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 23 minutes ago, Altimeter said: Spenstig å ha tvisten på filmen trykket på coveret Joda, men det er vel et såpass ikonisk bilde at de regner med at "alle" har sett det. Faktisk har jeg ofte sett dette bildet i både promomatriell og tv-guider, så det ser ikke ut så det bekymrer dem så mye. 1 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Tilbake til oppgaven, så har jeg ikke så mange flere bilder å by på. Filmen er japansk og lå som sagt på NRK nett tv i over et halvt år, men ser ut til å ha forsvunnet nå. Dette får bli siste oppdatering, ettersom flere bilder bare vil by på mer av det samme som allerede er postet. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Under Kirsebærtrærne, er den norske tittelen. Fin film! 1 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Det stemmer, det er Under Kirsebærtrærne. Filmutvalget på NRK er ikke allverden, men av og til dukker det opp noen perler der jeg aldri har hørt om en gang. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Svippet innom statskanalen en gang, og der var den tilfeldigvis. Ikke den type film jeg vanligvis ser, med mindre en slik dukker opp på tv "live".. Og hvem andre enn NRK sender slikt? Nei, dette her er mer min bane. 😃 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Er det rett og slett Smokey and the Bandit? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 10-4, good buddy. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Den er ålreit. Frakting av øl. Jeg prøver meg med noe litt annet igjen: Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Picnic at Hanging Rock 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Altimeter skrev (10 minutter siden): Picnic at Hanging Rock Det er rett film Altimeter. 1 Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 (endret) 5 minutes ago, ClarkGable said: Det er rett film Altimeter. Husker denne fra billedquizen på gamle vgdforumet, så den var ikke så vanskelig selv om jeg kun har spolt meg igjenom den Ny film Endret 29. september 2021 av Altimeter 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Cisco Pike kanskje? Du var vel noen år på vgd Altimeter? Jeg var der ca 1,5 år. Det var synd det ble så store endringer der. 1 Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 11 minutes ago, ClarkGable said: Cisco Pike kanskje? Cisco Pike er riktig ClarkGable. Første hovedrolle for Kris Kristofferson. 13 minutes ago, ClarkGable said: Du var vel noen år på vgd Altimeter? Jeg var der ca 1,5 år. Det var synd det ble så store endringer der. Ja, var noen år der, først med kallenavnet Skallebank, Så Altimeter. Var egentlig ikke så veldig aktiv. Var der stortsett for filmforumet. Så spørs det hvor lenge vi får boltre oss her. er jo samme bandittgjengen som drar i spakene her som på den nye chattekanalen til VG 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Det er jo tydelig at det er mange som verdsetter et godt gammeldags forum som dette, å det som vgd var før. Får hår håpe det forblir sånn en god stund. Ny: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå