Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del, men den første er jo en klassiker som ble sendt på TV "hele tiden" på tidlig 2000-tall, og som "alle" over 25 har sett en del ganger. Cates hadde jo en stor rolle i begge filmene. Men fordi det er The New Batch, så skrev jeg nesten da de færreste har et like godt forhold til denne som den første. Men Cates er lett å kjenne igjen.

Lenke til kommentar
""" skrev (1 time siden):

For all del, men den første er jo en klassiker som ble sendt på TV "hele tiden" på tidlig 2000-tall, og som "alle" over 25 har sett en del ganger. Cates hadde jo en stor rolle i begge filmene. Men fordi det er The New Batch, så skrev jeg nesten da de færreste har et like godt forhold til denne som den første. Men Cates er lett å kjenne igjen.

Jeg ble vel smått fornærmet da jeg er rett under 30 og aldri har sett Gremlins. Kan ikke huske at den hadde noen særlig plass i omgangskretsen heller, uten at det betyr så mye. Kanskje det blir noe å se kommende jul. 

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg synes det er fryktelig snodig, men mulig jeg bare vokste opp på et helt merkelig sted, og har en merkelig omgangskrets per i dag. Den har jo litt den samme statusen som Home Alone, Die Hard, Police Academy, National Lampoon's Vacation osv. som en film som "alle" har sett, fordi de var typiske TV-filmer. Filmer vi aldri lånte på verken VHS eller DVD, fordi man fikk sett de minst en gang på TV i året lell. Ofte mer enn en gang.

Tror jeg har sett folk omtale disse filmene som "folkeklassikere", fordi det er filmer folk flest kjenner. Og da snakker jeg om folk over en viss alder. Jeg har ikke sett aktivt på TV på 10 år (ser kun hvis jeg er på besøk hos folk som ser på TV), og vet jo ingenting om hva som har blitt sendt og ikke på TV siden den gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...