Reg2000 Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 Her er en oppgave fra samme land men ca 10 år senere. Burde være kjent men kanskje ikke fra de første bildene Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 Ran 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 4 minutes ago, JohnMerrick said: Ran Riktig. En klassiker. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 Ny oppgave: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 The French Connection? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 Oui. Det er The French Connection. Hadde et gjensyn med den i helgen, tror ikke jeg har sett den siden den gikk på NRK en gang på åttitallet... 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 (endret) Jeg kunne hatt godt av det selv. Men det er jo stadig filmer som presser på i køen. Hackman er uansett en solid skuespiller. The Conversation er en annen film jeg vil se igjen. Ny klar: Endret 5. september 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 The Matrix? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 toro6 skrev (1 minutt siden): The Matrix? Ja. Det er The Matrix toro6. Første delen av filmen. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 Fin film. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 Battle of the sexes? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 Jepp. I forbindelse med at jeg faktisk ser tennis fra USTA Billie Jean King National Tennis Center, akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 Ny oppgave, driver og ser opp igjen litt gamle DVD'er. Denne husker jeg var postet en gang tidligere og da gikk den kjapt, men nå er det færre deltakere her inne, så jeg er litt nysgjerrig på hvordan den går nå: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 Min Venn, Pierrot? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 Jepp, stemmer det. Da gikk den kjapt denne gangen også. Jeg er egentlig ikke noe kjempefan av Godard, men akkurat denne filmen syns jeg er litt morsom. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 (endret) Så den for noen uker siden, samtidig med et par Eric Rohmer filmer. Jeg syntes den var bra, ga den solid score. Godard har jeg sett noen filmer av. Men for eksempel Weekend ble litt krevende for meg. Min Venn, Pierrot er veldig ålreit å fargerik da. Er vel en slags Road Movie å, på sett og hvis. Ny: Endret 5. september 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. september 2021 Rapporter Del Skrevet 5. september 2021 Vertigo. Svimlende god film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå