Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ClarkGable skrev (4 minutter siden):

Har ikke fått med meg at det er kommet ny film. Men har fått kikket raskt på noen reviews nå. Da kan det hende jeg lar den ligge foreløpig.

Tester denne filmen her:

B9681516-64C0-47BC-B881-0077CBD18DDE.jpeg.06c43c8122136e856d888fb9b7d9fdad.jpeg

Jeg har på følelsen at dette er gislene i en Batman-film. Gjetter på The Dark Knight.

Endret av KarvaBlad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel enig. Equilibrium? Hadde en lang periode der den satt godt innenfor topp 10 filmer. Den er fortsatt høyt verdsatt såklart. Eller har jeg misforstått noe? Jeg er usikker om Equilibrium er superhelt film?

Du snakket om The Dark Knight, det tok litt tid før det sank inn. Jeg begynte å lese om Orwell etc. Det har blitt mye filmprat i dag.

 

 

Jeg slenger ut en ny oppgave:

D8847E56-6BF4-49D2-8718-42B2E5A551E3.thumb.jpeg.b256272b83805ecea012ae3caa47839d.jpegE1CABA6D-0DE2-4770-8A3B-FB8360FD9DBF.thumb.jpeg.001226a8c7c636a4235bceb9e6db4059.jpeg

 

Endret av ClarkGable
  • Liker 1
Lenke til kommentar
ClarkGable skrev (24 minutter siden):

Er vel enig. Equilibrium? Hadde en lang periode der den satt godt innenfor topp 10 filmer. Den er fortsatt høyt verdsatt såklart. Eller har jeg misforstått noe? Jeg er usikker om Equilibrium er superhelt film?

Jeg mente at The Dark Knight er verdens beste superheltfilm. Equilibrium er korrekt, eller Cubic som den het på den videosjappa jeg jobbet.

Cubic (Equilibrium) - DVD - Discshop.se

  • Liker 1
Lenke til kommentar
KarvaBlad skrev (7 minutter siden):

Jeg mente at The Dark Knight er verdens beste superheltfilm. Equilibrium er korrekt, eller Cubic som den het på den videosjappa jeg jobbet.

Cubic (Equilibrium) - DVD - Discshop.se

Jeg skjønte det etter hvert. Jeg rettet opp innlegget mitt. Sitter å følger med på Resident Evil på tv, pluss kveldsmat å litt film bildemiksing innimellom.

Endret av ClarkGable
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...