ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 District 9. Ny-klassiker hvis noe kan kalles det. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 ClarkGable skrev (2 minutter siden): District 9. Ny-klassiker hvis noe kan kalles det. Stemmer! Noen som har sett Blomkamps nyeste, Demonic? Kalkun, ifølge Red Letter Media. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Har ikke fått med meg at det er kommet ny film. Men har fått kikket raskt på noen reviews nå. Da kan det hende jeg lar den ligge foreløpig. Tester denne filmen her: Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 (endret) ClarkGable skrev (4 minutter siden): Har ikke fått med meg at det er kommet ny film. Men har fått kikket raskt på noen reviews nå. Da kan det hende jeg lar den ligge foreløpig. Tester denne filmen her: Jeg har på følelsen at dette er gislene i en Batman-film. Gjetter på The Dark Knight. Endret 4. september 2021 av KarvaBlad 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 (endret) KarvaBlad skrev (4 minutter siden): Jeg har på følelsen at dette er gislene i en Batman-film. Gjetter på The Dark Knight. The Dark Knight er riktig. Jeg hadde planer om å unngå film-serier, men Batman universet blir litt voldsomt å unnlate for min del. Endret 4. september 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 ClarkGable skrev (1 minutt siden): The Dark Knight er riktig. Jeg hadde planer om å unngå film-serier, men Batman universet blir litt voldsomt å unnlate for min del. Det er den beste superheltfilmen noensinne. Terningkast seks! Ny film: 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Er vel enig. Equilibrium? Hadde en lang periode der den satt godt innenfor topp 10 filmer. Den er fortsatt høyt verdsatt såklart. Eller har jeg misforstått noe? Jeg er usikker om Equilibrium er superhelt film? Du snakket om The Dark Knight, det tok litt tid før det sank inn. Jeg begynte å lese om Orwell etc. Det har blitt mye filmprat i dag. Jeg slenger ut en ny oppgave: Endret 4. september 2021 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 ClarkGable skrev (24 minutter siden): Er vel enig. Equilibrium? Hadde en lang periode der den satt godt innenfor topp 10 filmer. Den er fortsatt høyt verdsatt såklart. Eller har jeg misforstått noe? Jeg er usikker om Equilibrium er superhelt film? Jeg mente at The Dark Knight er verdens beste superheltfilm. Equilibrium er korrekt, eller Cubic som den het på den videosjappa jeg jobbet. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 (endret) KarvaBlad skrev (7 minutter siden): Jeg mente at The Dark Knight er verdens beste superheltfilm. Equilibrium er korrekt, eller Cubic som den het på den videosjappa jeg jobbet. Jeg skjønte det etter hvert. Jeg rettet opp innlegget mitt. Sitter å følger med på Resident Evil på tv, pluss kveldsmat å litt film bildemiksing innimellom. Endret 4. september 2021 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Har ingen hørt om denne? Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Jo. Kul film 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 White men can't jump, mener jeg. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 (endret) toro6 skrev (4 minutter siden): White men can't jump, mener jeg. Det er riktig toro6. Hvis en ikke så denne på 90 tallet, kan jeg skjønne at den ikke er blitt plukket opp i ettertid. Men det var i allefall i denne tida da Wesley Snipes fortsatt var en kul skuespiller. Endret 4. september 2021 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Må bare prøve denne! Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Det der er en av mine absolutte favorittfilmer. Helt ekstremt knall på absolutt alle måter. 10/10! Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 toro6 skrev (3 minutter siden): Må bare prøve denne! Samurai Cop? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå