ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Den filmen husker jeg ble sendt på tv et par ganger da jeg var yngre. Den delen med kongen i fjellet er veldig bra, med gjette leken. Da jeg så den igjen senere, skjønte jeg hva som foregikk i starten, at hun stod i fare for å gjennomgå elektrosjokk terapi. Eller hva det heter på norsk. Her er en ny klar: Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Teen Wolf Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 KarvaBlad skrev (4 minutter siden): Teen Wolf Det er rett ja, så klart. Din tur KarvaBlad. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Nesten så jeg trodde det var Salmer fra Kjøkkenet. 1 Lenke til kommentar
Hugh G. Rection Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 4 hours ago, ClarkGable said: Birds of Prey. Med Margot Robbie. Margot som var/er medprodusent sørget for at det ble med en referanse/referanser til Tarantino sine filmer. At disse var 5 kvinner som formet en kjempende gruppe, er et hint til denne piloten som Uma Thurman sin figur Pulp Fiction hadde spilt inn. Der var det 5 kvinner, the Fox Force Five. Denne ideen til Tarantino ble videre utviklet i Kill Bill universet, med disse 4 kvinnene i The Deadly Viper Assasination Squad (tas advokat kvinnene med er de 5). Det var også noen andre morsomme vink, som karakteren til Mary Elizabeth Winstead ( Death Proof, Birds of Prey) hvis virkelige navn ble ungått å nevne til helt sist i Birds of Prey. På samme måte som Med Uma Thurmans figur i Kill Bill, Beatrix Kiddo,The Bride. Jeg så den egentlig mest som oppvarming til Suicide Squad 2021, men den var ganske kul som en egen film. Fox Force Five var også the working title på Birds of Prey, med godkjennelse fra Tarantino. Ok, takk. Men jeg står over. Ellers takk. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Jeffrey Combs, men usikker på film. Har den på tunga, men den nekter 🤣 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Er det The Frighteners? 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Duriello skrev (1 minutt siden): Er det The Frighteners? Helt riktig! Rar, men ålreit film av Peter Jackson. Effektene har ikke tålt tidens tann, men. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Hehe, sant det ja. "You are violating my personal space!" Bare kjør ny oppgave, var bare en kjapp tur innom for å holde meg oppdatert Endret 4. september 2021 av Duriello 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Helt uenig, ass. Synes The Frighteners er helt magisk fra start til slutt, og en ren fryd for øyet. 2 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Duriello sa jeg kunne ta en til, så here goes: Endret 4. september 2021 av KarvaBlad 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 From Dusk til Dawn. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 ClarkGable skrev (17 minutter siden): From Dusk til Dawn. Riktig! Det var kanskje for lett. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Det er mye bra som skjer i denne filmen, før de kommer seg til den baren. Tarantino å Juliette Lewis har noen øyeblikk sammen. Ny film klar 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Sleeping With the Enemy? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 (endret) KarvaBlad skrev (3 minutter siden): Sleeping With the Enemy? Riktig. Den er en av en håndfull filmer jeg har klart å løse, i tråden for folk som prøver å finne navnet på en film. Endret 4. september 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 (endret) ClarkGable skrev (14 minutter siden): Riktig. Den er en av en håndfull filmer jeg har klart å løse, i tråden for folk som prøver å finne navnet på en film. Jeg så den da jeg var liten, syns den var veldig spennende, og jeg husker fjeset på han psykopaten der. Endret 4. september 2021 av KarvaBlad 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå