anon_83104 Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 (endret) ClarkGable skrev (35 minutter siden): Escape From Pretoria, med Radcliffe? Jeg syntes bildene hadde litt retro glow over seg. Det stemmer ClarkGable! Radcliffe er litt bortgjemt på ene skjermbildet. Endret 4. september 2021 av anon_83104 Typo 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Ny film Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Birds of Prey 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 (endret) MrPets skrev (2 timer siden): Birds of Prey Korrekt. Din tur MrPets. Endret 4. september 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Flott det Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Et spørsmål på siden, var noen andre enn Altimeter deltagende på VGDs tilsvarende tråd? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 MrPets skrev (19 minutter siden): Et spørsmål på siden, var noen andre enn Altimeter deltagende på VGDs tilsvarende tråd? Jeg var innom der en liten stund. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Dette er Con Air? Lenke til kommentar
Hugh G. Rection Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 11 hours ago, ClarkGable said: Off topic: Dette var spess. Hvilken film er dette? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Hugh G. Rection skrev (22 minutter siden): Off topic: Dette var spess. Hvilken film er dette? Birds of Prey. Med Margot Robbie. Margot som var/er medprodusent sørget for at det ble med en referanse/referanser til Tarantino sine filmer. At disse var 5 kvinner som formet en kjempende gruppe, er et hint til denne piloten som Uma Thurman sin figur Pulp Fiction hadde spilt inn. Der var det 5 kvinner, the Fox Force Five. Denne ideen til Tarantino ble videre utviklet i Kill Bill universet, med disse 4 kvinnene i The Deadly Viper Assasination Squad (tas advokat kvinnene med er de 5). Det var også noen andre morsomme vink, som karakteren til Mary Elizabeth Winstead ( Death Proof, Birds of Prey) hvis virkelige navn ble ungått å nevne til helt sist i Birds of Prey. På samme måte som Med Uma Thurmans figur i Kill Bill, Beatrix Kiddo,The Bride. Jeg så den egentlig mest som oppvarming til Suicide Squad 2021, men den var ganske kul som en egen film. Fox Force Five var også the working title på Birds of Prey, med godkjennelse fra Tarantino. Endret 4. september 2021 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 ClarkGable skrev (30 minutter siden): Dette er Con Air? Visst er det det 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 La litt tidspress på meg selv. Prøver meg på noe ukjent fra noe kjent. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 Må da være The Usual Suspects? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 (endret) * Endret 4. september 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 toro6 skrev (1 minutt siden): Må da være The Usual Suspects? Jada toro6. Det er riktig film såklabbert. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2021 Rapporter Del Skrevet 4. september 2021 MrPets skrev (2 timer siden): Et spørsmål på siden, var noen andre enn Altimeter deltagende på VGDs tilsvarende tråd? Jeg var ikke der sånn sinnsykt lenge, men har loggført 136 filmer jeg postet i bildet quizen der. Du kan jo ta en titt, å se om du kjenner igjen noen filmer. https://pin.it/RlZDSZe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå