ClarkGable Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 (endret) Remo? Jeg har brukt filmer fra Guy Hamilton i lignende oppgaver tidligere. Endret 1. september 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 Remo: Ubevæpnet og Farlig er riktig. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 Ikke sett den dog. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 Hodejegerne? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 JohnMerrick skrev (3 minutter siden): Hodejegerne? Ja. Det er riktig JohnM. Husker den som en ganske kul film. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 Kjenner igjen noen av bildene, men sliter litt med å huske filmen. Har rotet den litt sammen med flere andre filmer og også en tv-serie oppe i hodet mitt. Anyway, ny oppgave: Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 Filmen er den første i en triologi. Det hadde jeg egentlig ment å nevne tidligere, men er litt sløv i dag... Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 1. september 2021 Rapporter Del Skrevet 1. september 2021 Filmen er fra Hong Kong, og fikk en temmelig stjernespekket amerikansk remake med Scorsese bak roret. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 2. september 2021 Rapporter Del Skrevet 2. september 2021 Da går jeg til køys og blir offline en stund, så jeg tenker vi bare avslutter der. Det var Infernal Affairs. Oppgave er fri. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 3. september 2021 Rapporter Del Skrevet 3. september 2021 JohnMerrick skrev (På 2.9.2021 den 2.16): Da går jeg til køys og blir offline en stund, så jeg tenker vi bare avslutter der. Det var Infernal Affairs. Oppgave er fri. Ny film: 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. september 2021 Rapporter Del Skrevet 3. september 2021 Oslo, 31August? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. september 2021 Rapporter Del Skrevet 3. september 2021 Delvis skrev (4 timer siden): Oslo, 31August? Det er Brenner å Lie. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 3. september 2021 Rapporter Del Skrevet 3. september 2021 Delvis skrev (8 timer siden): Oslo, 31August? Korrekt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå