ClarkGable Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 KarvaBlad skrev (24 minutter siden): Avatar (eller Dances With Wolves in Space) Avatar er rett. Ikke akkurat en favoritt. Det er vel toppen av dette kjøre med spesialeffekter vs en bra story. Det var også litt småflaut med dette indianer/urfolk temaet nevnt over her. Jeg tror Cameron mistet litt oversikt over sluttproduktet. Dette har jo vært drømmeprosjektet hans. 1 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 ClarkGable skrev (20 minutter siden): Jeg tror Cameron mistet litt oversikt over sluttproduktet. Dette har jo vært drømmeprosjektet hans. Snakker om, hva er statusen på Avater II, III, IV, V, VI osv...? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 MrPets skrev (13 minutter siden): Snakker om, hva er statusen på Avater II, III, IV, V, VI osv...? nummer 2 er klar Desember 2022. Jeg har ingen aning hva de prosjektene vil bli. 1 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Ny film. Litt beskjært bilde. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Änglagård med Helena Bergström. 2 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 JohnMerrick skrev (12 minutter siden): Änglagård med Helena Bergström. Korrekt! Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Hun husker jeg godt fra 90-tallet, selv om jeg ikke tror jeg har sett så mye hun har vært med i. Jägarna var vel kanskje den beste. Ny oppgave: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Tom Sizemore bak lyset? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Nei, hverken Uma eller Tom Sizemore. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Nei, det er ikke 1941. Rett tiår, men denne er eldre. Det er en del kjente skuespillere i filmen, men noen av dem er kanskje ikke så lette å kjenne igjen fra bildene jeg har postet så langt, så kanskje dette hjelper: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 (endret) Anthony Perkins i siste bildet? Har ikke peiling på dette. Endret 27. august 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Ja, Anthony Perkins i siste bildet, Orson Welles i bildet over, Jon Voight med egget, Martin Sheen til høyre på bildet med eksplosjonene sammen med Allan Arkin som er på flere av bildene. Art Garfunkel er også med, men han har jeg ingen gode bilder av, han sees så vidt i cockpiten på flyet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå