Pallehysa Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 KarvaBlad skrev (27 minutter siden): Ny film: Er vel skuespilleren som spiller i Jaws? Men kan ikkje sjå nåke vatn eller haier, samtidig som han ser ut som han er kledd ut som Julius Cesar. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 (endret) Pallehysa skrev (5 minutter siden): Er vel skuespilleren som spiller i Jaws? Men kan ikkje sjå nåke vatn eller haier, samtidig som han ser ut som han er kledd ut som Julius Cesar. Det er Roy Scheider, ja. Hvis du ser litt nærmere på hans gevanter, kanskje du kommer nærmere løsningen? Eller kanskje ikke. 😋 Endret 26. august 2021 av KarvaBlad 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Naked Lunch. Jeg har sett den filmen en gang. Så jeg husker nok ikke alt fra filmen. Jeg vet jeg likte den, men selve plottet sliter jeg med. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 ClarkGable skrev (35 minutter siden): Naked Lunch. Jeg har sett den filmen en gang. Så jeg husker nok ikke alt fra filmen. Jeg vet jeg likte den, men selve plottet sliter jeg med. Det er riktig! Jeg har sett den mange ganger, men det er mange år siden nå. Det er ikke sikkert du verken husker eller forstår plottet når du ser den om igjen, engang. Den er meget rar og surrealistisk. 😋 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Det er flere av hans filmer jeg godt kunne sett igjen. The Fly for eks. Å Videodrome, selv om det ikke er så fryktelig lenge siden jeg så den. Her er den nye oppgaven 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Raiders of the Lost Ark? (vill gjetting) Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Ser litt nyere ut så kanskje The Mummy Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 (endret) Ikke The Mummy eller Raiders of the Lost Ark. Jeg forutså at en Indy film ville bli gjettet. Filmen huskes nok ikke best for ørken segmentet. Men jeg hanket inn en dvd, å da ble det så klart et gjensyn. Endret 26. august 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Altimeter skrev (Akkurat nå): The Exorcist Det var rett film. Som regel så pleier jeg ikke gå for finter, men jeg sjøl husket ikke noe fra utgravingen i ørkenen, så da måtte jeg ta med den delen i en oppgave. 2 Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Trodde faktisk du fintet da du postet siste bildet. ble litt for åpenbart hehe Måtte se åpningen til the Exorcist for å være helt sikker 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Napoleon Dynamite. Scenen i første bildet er fra bestemor sitt stunt, som setter henne ut av spill. 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Er ganske sikker i min sak. Her er en ny klar: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Gjetter på Blade Runner 2049 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Litt sen oppdatering. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Avatar (eller Dances With Wolves in Space) 1 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 KarvaBlad skrev (6 minutter siden): Avatar Jeg visste det var noe kjent her, men denne slo meg aldri. Sier vel litt om Sam Worthingtons karriere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå