ClarkGable Skrevet 25. august 2021 Rapporter Del Skrevet 25. august 2021 KarvaBlad skrev (17 minutter siden): Menneh... Jeg var jo først! Kanskje det er best å ikke sitere innleggene man svarer på? Eller hva er best? Jo. Jeg blingset. Du var først. sorry. KarvetBlad. 1 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 25. august 2021 Rapporter Del Skrevet 25. august 2021 😄 Ny quiz: Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2021 Rapporter Del Skrevet 25. august 2021 Enten er det huset ekstremt unikt, eller så har jeg sett Braindead alt for mange ganger. Latterlig fet film. 2 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 25. august 2021 Rapporter Del Skrevet 25. august 2021 """ skrev (14 minutter siden): Enten er det huset ekstremt unikt, eller så har jeg sett Braindead alt for mange ganger. Latterlig fet film. Det er korrektolini. Helt bisarr film, men veldig morsom hvis man er i rette humøret. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 25. august 2021 Rapporter Del Skrevet 25. august 2021 Jeg var veldig sent ute med å se Brain Dead. Det er en veldig ålreit film å ha loggført. Filmen eskalerer ganske bra mot klimakset inne i huset. 2 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 """ skrev (16 timer siden): film Får vi en ny på morgenkvisten? Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 Nei, dessverre. Enten må noen andre ta den, eller så tar jeg en ny etter jobb. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 Hva med denne? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 (endret) Budeia skrev (1 time siden): Hva med denne? The Dark Tower. Jeg har lest 70 % av disse bøkene, men stoppet på bok 5 eller 6. Jeg leste Stephen King bøker, å litt annet så klart, før i tiden. Jeg så jo frem til at denne filmen skulle komme, men var også forberedt på at det bare blir en overfladisk dykk i universet, da det bare ble en film på 95 minutter. Bøkene er ganske kule, med revolvermenn, tidsportaler, monstre av forskjellige former, monotrain. Jeg har hatt som mål å lese disse ferdig, men falt fra det. Jeg håper jeg klarer det en dag. Desperation ble filmatisert. Med Ron Pearlman. Needful Things er en ganske kul bok, med en liten butikk med noen forheksede gjenstander. Rick and Morty episoden, Something Ricked come this Way, har djevelen som selger forheksede gjenstander. Utenom disse nevnte bøkene er det bare å ta en titt, listen er veldig lang over King bøker som er blitt filmer. Shawshank Redemption, Ondskapens Hotell, Carrie, The Body(Stand By Me.) etc. Endret 26. august 2021 av ClarkGable 3 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 ClarkGable skrev (5 minutter siden): Jeg har lest 70 % av disse bøkene, men stoppet på bok 5 eller 6. Jammen meg! Her står det Dark Tower, men må jo være det samme som du har detaljkunnskaper om. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Dark_Tower_(series) Du kan nå fortsette quizen. 1 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 David Dastmalchian og damene, så… The Suicide Squad? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 MrPets skrev (11 minutter siden): David Dastmalchian og damene, så… The Suicide Squad? Rett sett, MrPets. Har ikke sett den selv, men skal nok se den. Er fan av Guardians of the Galaxy. 1 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 ClarkGable skrev (29 minutter siden): Har ikke sett den selv, men skal nok se den Ditto, og kaaaanskje. Den går vel på en fredagskveld med kompiser, øl og pizza en gang de neste par årene. Samme som med Birds of Prey, men både den Suicide Squad stinket så jeg forventer i grunn lite. Ny film kommer innen et par timer. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 1 hour ago, ClarkGable said: Rett sett, MrPets. Har ikke sett den selv, men skal nok se den. Er fan av Guardians of the Galaxy. Den er verdt å se selv om den i stor grad er en kopi av nettopp Guardians of the Galaxy. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 The Suicide Squad var dritfet, og utvilsomt den beste DCEU-filmen til nå. Ikke bare den beste DCEU-filmen, men helt der oppe med Captain America: The Winter Soldier som den beste DCEU- og MCU-filmene til nå. Milevis fetere enn Guardians of the Galaxy. James Gunn sa vel selv at han synes det å lage The Suicide Squad var mye fetere også, da han fikk langt mer frihet til å lage akkurat det han ville lage, og det skinner veldig gjennom i filmen. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 MrPets skrev (1 time siden): Nu kjør vi Dredd (2012) Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 26. august 2021 Rapporter Del Skrevet 26. august 2021 Jaujau KarvaBlad skrev (28 minutter siden): Dredd 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå