Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Budeia skrev (1 time siden):

Hva med denne?

unnamed.jpg.4226ad38ee95e069dc9e97a032ac8d43.jpg

The Dark Tower. Jeg har lest 70 % av disse bøkene, men stoppet på bok 5 eller 6. Jeg leste Stephen King bøker, å litt annet så klart, før i tiden. Jeg så jo frem til at denne filmen skulle komme, men var også forberedt på at det bare blir en overfladisk dykk i universet, da det bare ble en film på 95 minutter.

Bøkene er ganske kule, med revolvermenn, tidsportaler, monstre av forskjellige former, monotrain. Jeg har hatt som mål å lese disse ferdig, men falt fra det. Jeg håper jeg klarer det en dag.

Desperation ble filmatisert. Med Ron Pearlman. Needful Things er en ganske kul bok, med en liten butikk med noen forheksede gjenstander. Rick and Morty episoden, Something Ricked come this Way, har djevelen som selger forheksede gjenstander. 

Utenom disse nevnte bøkene er det bare å ta en titt, listen er veldig lang over King bøker som er blitt filmer. Shawshank Redemption, Ondskapens Hotell, Carrie, The Body(Stand By Me.) etc.

Endret av ClarkGable
  • Liker 3
Lenke til kommentar
ClarkGable skrev (29 minutter siden):

Har ikke sett den selv, men skal nok se den

Ditto, og kaaaanskje. Den går vel på en fredagskveld med kompiser, øl og pizza en gang de neste par årene. Samme som med Birds of Prey, men både den Suicide Squad stinket så jeg forventer i grunn lite. 

Ny film kommer innen et par timer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

The Suicide Squad var dritfet, og utvilsomt den beste DCEU-filmen til nå. Ikke bare den beste DCEU-filmen, men helt der oppe med Captain America: The Winter Soldier som den beste DCEU- og MCU-filmene til nå. Milevis fetere enn Guardians of the Galaxy. James Gunn sa vel selv at han synes det å lage The Suicide Squad var mye fetere også, da han fikk langt mer frihet til å lage akkurat det han ville lage, og det skinner veldig gjennom i filmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...