Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JohnMerrick skrev (47 minutter siden):

Litt hyppigere oppdateringer hadde nok gjort seg, men den lar vel seg løse uansett. Ser ut som romreise, ikke typisk action film, nyere enn de klassiske romeposen fra Kubrick og Spielberg og den gjengen, så da landet jeg på Contact.

Contact er riktig!

Lenke til kommentar

Stemmer, det er 3-iron. Den er nok litt spesiell, men det ikke noe 'mindfuck' type film. Store deler av filmen er uten dialog, de to hovedpersonene prater ikke med hverandre i det hele tatt. Og så tar den en litt spesiell vending mot slutten. Det er nok mer en 'kunst-film' snarere enn 'pop-corn'.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg mer eller mindre helt sluttet å se på drama og den typen filmer, men for noen år siden så forgudet jeg 3-Iron, selv om den aldri nådde opp til Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring. Min filminteresse har dog forandret seg mye siden den gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg så Der Fan, med Désirée Nosbusch (1982) for rundt seks måneder siden. Det var nok en av de filmene jeg har sett i år, som virkelig ga meg en gåsehud opplevelse. Selv om jeg alltid ser filmer i nesten alle kategorier, har jeg alltid på radaren for en god, ukjent kultfilm.

Her er ny oppgave:

98163139-70DE-406C-8B02-5FC6B8CB76DC.jpeg.bf44b9f8b297afeab56e06704221d1d3.jpeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...