ClarkGable Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 William H Macy i siste bildet? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Ja, og det er strengt tatt ikke det eneste kjente fjeset i filmen... Men kjente skuespillere og relativt gode kritiker til tross, så tror jeg filmen var en flopp. Filmen leverer solid på håndverket, men selve premisset er i grunn ganske tøvete. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Det er vel egentlig ikke vits i flere bilder, så dette blir siste hint. William Macy som leiemorder i midtlivskrise, og med seg har han altså Neve Campbell, Donald Sutherland og Tracey Ullman. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 JohnMerrick skrev (6 minutter siden): Det er vel egentlig ikke vits i flere bilder, så dette blir siste hint. William Macy som leiemorder i midtlivskrise, og med seg har han altså Neve Campbell, Donald Sutherland og Tracey Ullman. Panic (2000) 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 (endret) Ny film. En noget smal sak. Så den på kino, og jeg og dama var de eneste i hele salen 😄 Endret 20. august 2021 av KarvaBlad Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Jeg skulle egentlig holde meg borte, men... Sånger från andra våningen. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 JohnMerrick skrev (2 minutter siden): Jeg skulle egentlig holde meg borte, men... Sånger från andra våningen. Ja! Dere er det jo umulig å lure! Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Jeg liker Roy Andersson, har postet en av hans andre filmer her tidligere, Du levande. Da må jeg se om jeg kan finne noe nytt å poste, er egentlig tom for ideer... Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 (endret) JohnMerrick skrev (28 minutter siden): er egentlig tom for ideer... Jeg har en tilgode om du vil sende ballen videre Endret 20. august 2021 av MrPets 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 JohnMerrick skrev (30 minutter siden): Jeg liker Roy Andersson, har postet en av hans andre filmer her tidligere, Du levande. Da må jeg se om jeg kan finne noe nytt å poste, er egentlig tom for ideer... Jeg er redd jeg kan komme til å poste filmstillbilder som allerede er postet, men det er 2022 sider å bla igjennom, så jeg håper jeg er unnskyldt. 😬 1 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 (endret) værsågod... edit: til MrPets edit 2: til KarvaBlad: Det er ingen som har oversikt over alt som er postet tidligere, og enkelte filmer dukker opp igjen og igjen og igjen... Så slik er det bare 🙂 Endret 20. august 2021 av JohnMerrick 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 MrPets skrev (1 time siden): Da tar vi denne Kan det være Return of the Jedi? Boba Fett som blir sprengt? Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 MrPets skrev (1 minutt siden): Nei, men det er nære The Empire Strikes Back? Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Kaldere, men SW er riktig Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 A New Hope kanskje. Den aller aller aller første SW filmen. Bare ikke i kronologisk orden da, selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå