toro6 Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 Jokeren med tidenes beste Jack Nicholson etterligning. 1 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 Batman, naturligvis. «If we can’ do business, we’ll just shake hands and that’ll be it” Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 Ops, jeg så visst kun det første bildet om noen allerede hadde svart. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 (endret) We got a live one here! Batman er riktig. Endret 8. august 2021 av toro6 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 (endret) MrPets skrev (52 minutter siden): Ops, jeg så visst kun det første bildet om noen allerede hadde svart. Kun du som svarte ser det ut til, så din oppgave MrPets. Endret 8. august 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 Flott det! Ny film Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 Selvsagt riktig, ClarkGable. Prøvde å finne et utfordrende bilde, men mislyktes kanskje? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Jeg har tatt den som oppgave her selv. Jeg ser ikke veldig mye krigsfilmer generelt, men Das Boot er en favoritt i den sjangeren. De klaustrofobiske og klamme,svette, nervefylte scenene fra u- båten er bra. De scenene gjør seg veldig godt med skikkelig volum å ok tv skjerm da. Å disse litt gritty fylle festene til Tyskerene gir filmen et fint særpreg. Filmen jeg har funnet er muligens ikke så godt kjent, men skitt au. Må prøve litt nytt innimellom. Endret 8. august 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 Åpenbart hvilken skuespiller vi ser på siste, en av de andre ligner en smule på Steve Carell? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 MrPets skrev (2 minutter siden): Åpenbart hvilken skuespiller vi ser på siste, en av de andre ligner en smule på Steve Carell? Han på bildet kjenner du fra LOTR triologien. Ikke Carell. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 Slenger på en gif. Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 Etter hjelp fra internettet sitter jeg nok med svaret, men venter til solnedgang før jeg slår til. Får se om noen tar den i mellomtiden. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 MrPets skrev (5 minutter siden): Etter hjelp fra internettet sitter jeg nok med svaret, men venter til solnedgang før jeg slår til. Får se om noen tar den i mellomtiden. Bare ta den nå hvis du kan. Er ikke så mange innom i dag ser det ut til. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 Det var Ian Holm som var i fotografiet i bildet nr. 2. Jeremy Irons den andre. Filmen heter Kafka, av Steven Soderbergh. Oppgaven er åpen for den som vil. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Jeg slenger ut nok en sort/hvitt-film! Endret 8. august 2021 av KarvaBlad 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. august 2021 Rapporter Del Skrevet 8. august 2021 Pi. Aronofsky. Den står i hylla. Bra film. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå