JohnMerrick Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 Nei, ikke Halloween. Vil ikke gi så veldig mange hint enda, men du får et ekstra bilde for innsatsen: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 (endret) Being John Malkovich, i allefall ser nest siste bildet sånn ut. Å han som løper i gata med langt hår er Cusack. Til mitt forsvar har jeg sittet på tog fra 13.00 i dag. Endret 6. august 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 Jepp, Being John Malkovich it is. Cameron Diaz med tape for munnen, John Cusack, og mannen selv... 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 Jeg er glad den havnet hos meg. Det var litt uvanlige bildevalg som satte meg ut. Her er en ny oppgave. Er litt snill med to ansikter i starten: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 Altimeter skrev (6 minutter siden): Man on the moon Det er riktig film Altimeter. Den har nok blitt tatt her før, men går greit med nytt publikum. 1 Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 Allrigthy. Da fortsetter vi med denne Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 2 minutes ago, JohnMerrick said: The Mission? Riktig Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 Damn, hadde egentlig ikke tenkt å poste mer i kveld, men det bare ploppet ut... Ny oppgave: Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 JohnMerrick skrev (7 minutter siden): Damn, hadde egentlig ikke tenkt å poste mer i kveld, men det bare ploppet ut... Ny oppgave: Naked Lunch? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 Nei, men den har jeg faktisk liggende i en bunke dvd'er jeg nylig gravde frem for gjensyn fra en eske på loftet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå