Serpentbane Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 Ser ut som en yngre Matthew Modine, men tror ikke jeg har sett filmen 🤔 Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 6 minutes ago, Serpentbane said: Ser ut som en yngre Matthew Modine, men tror ikke jeg har sett filmen 🤔 Det er riktig. Ser du nøye på ham i midten så tror jeg du vil kjenne han igjen også. Og da er nok ikke løsningen langt borte. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 (endret) Altimeter skrev (52 minutter siden): Det er riktig. Ser du nøye på ham i midten så tror jeg du vil kjenne han igjen også. Og da er nok ikke løsningen langt borte. Ok, jeg måtte opp med filmografien hans, og måtte konkludere litt. Jeg vil tro det er fra før Full Metal Jacket så da er det sju mulige. Noen av disse har jeg sett slik at de kan ekskluderes, og andre er i feil tidsepoke eller passer ikke inn med bildet, så om bildet av han i midten er Cage (synes ikke det ligner all verden) så kan det være Birdy? Endret 2. august 2021 av Serpentbane 1 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 (endret) Serpentbane skrev (10 minutter siden): bildet av han i midten er Cage Det hadde jeg aldri gjettet, men når du nevner det ligner han faktisk Endret 2. august 2021 av MrPets Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 (endret) 26 minutes ago, Serpentbane said: kan det være Birdy Visst er det Nicolas Cage Birdy er riktig film Endret 2. august 2021 av Altimeter 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 Children of Men. Den ku scenen husket jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 ClarkGable skrev (9 minutter siden): Time Bandits (1981) 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 Prøver jeg, da. Håper det er tillatt å beskjære litt, ellers blir det vel for lett 🙂 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 Dette må være Flea, fra Red Hot. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 ClarkGable skrev (2 minutter siden): Dette må være Flea, fra Red Hot. Det er riktig. Han har masse cameoer i forskjellige filmer. Men hvilken film er dette? 🙂 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 Fear an Loathing in Las Vegas. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 ClarkGable skrev (2 minutter siden): Fear an Loathing in Las Vegas. Riktig! Var det for lett? Får prøve med én til, enda litt mer beskjært denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå