Serpentbane Skrevet 31. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2021 Har aldri vært inne på denne quizen før, så det kan være jeg starter litt lett om det er filmvante folk her, som det sikkert er. Men, here goes... Vi får øke på om så er tilfellet. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 31. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2021 Er det første filmen med Riddick tro. Pitch Black. 3 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 31. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2021 Stemmer, den var vel litt basic ja 😁 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 31. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2021 (endret) I allefall jeg har sett disse filmene en del ganger. Nummer to i serien ble ikke så godt mottat, å da Diesel hadde manuskript til film 3, Riddick (2013) måtte han sette huset sitt i pant, å finansiere å produsere alt selv. Men resultatet ble den beste av Riddick filmene da. Litt smalfilm satt på en øde dødlig planet, med en «hund» som han trener opp. Å selvsagt masse bad-guys etter seg. Her er en film som sikkert er tatt før. Endret 31. juli 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
Ipa Skrevet 31. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2021 Ganske sikker de er fra The Rock. 2 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 31. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2021 (endret) ClarkGable skrev (15 minutter siden): I allefall jeg har sett disse filmene en del ganger. Nummer to i serien ble ikke så godt mottat, å da Diesel hadde manuskript til film 3, Riddick (2013) måtte han sette huset sitt i pant, å finansiere å produsere alt selv. Men resultatet ble den beste av Riddick filmene da. Litt smalfilm satt på en øde dødlig planet, med en «hund» som han trener opp. Å selvsagt masse bad-guys etter seg. Her er en film som sikkert er tatt før. Når jeg så Pitch Black var det nærmest en tilfeldighet og jeg hadde veldig lave forventninger. Men, det ble en av mine favoritt sci-fi flicks... Den dykkescenen er jeg sikker på at jeg har sett... 🤯 Edit: The Rock seff 👏 Endret 31. juli 2021 av Serpentbane 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 31. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2021 Ipa skrev (6 minutter siden): Ganske sikker de er fra The Rock. The Rock er riktig film Ipa. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 31. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2021 Ipa skrev (7 minutter siden): Ganske sikker de er fra The Rock. Fun fact: The Rock er Sean Connerys siste Bond-film! (sier noen) 2 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 1. august 2021 Rapporter Del Skrevet 1. august 2021 KarvaBlad skrev (7 timer siden): Connerys siste Bond-film! Bilde 1 fra undervannsferden er som snytt ut av Thunderball Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. august 2021 Rapporter Del Skrevet 1. august 2021 (endret) Det var gjort en grundig jobb på den videoen. Det er mye materiale som må sees gjennom. Jeg lurer på om noen skal ta på seg børen å starte en ny oppgave i dag. Thunderball har jeg forøvrig ikke sett. Jeg ligger på ca. 50 % sett av James Bond filmene. Endret 1. august 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 1. august 2021 Rapporter Del Skrevet 1. august 2021 Ok, da prøver jeg meg med en mainstream film i en ikke fullt så mainstream sjanger. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. august 2021 Rapporter Del Skrevet 1. august 2021 Er 99% sikker. 100% å vel. Her er en ny Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 1. august 2021 Rapporter Del Skrevet 1. august 2021 Tok den på bilde to 🤣Hunger Games 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. august 2021 Rapporter Del Skrevet 1. august 2021 Serpentbane skrev (2 minutter siden): Tok den på bilde to 🤣Hunger Games Nå begynte jeg å bli bekymret. Ikke at The Hunger Games er noe jeg forventer alle å ha sett. Din tur Serpentbane. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 1. august 2021 Rapporter Del Skrevet 1. august 2021 Da tar jeg en film jeg ikke har bestemt meg for om jeg likte eller ikke enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå